Aviseringar
Rensa alla

Kass bortförklaring? eller ska jag höra av mig?


Ämnesstartare

Tjena!

Jag har pratat med en kille ganska mycket på sistone, efter att vi firade nyår tillsammans med gemensamma vänner och träffats under andra tillfällen. Det klickade mellan oss och vi småflörtar till och från.

Efter mycket smsande och dittan och dattan, bestämde vi oss för att träffas då vi båda var lediga nu i helgen. Jag skulle åka hem till honom (vi bor ca. 1 timme ifrån varandra), eftersom det kändes som att vi kunde umgås mer där än på ett fik och tråka runt i stan efteråt + dåligt väder.

Hur som helst, detta hände igår. Ca. två timmar innan jag skulle ta bussen sa han att han förmodligen inte kunde idag eftersom hans bror skulle komma förbi och de träffas bara ett fåtal gånger om året osv, men att vi kunde träffas nästa helg och lovade mig en puss.

Då svarade jag såhär: Åh okej, det var synd. Men jo det borde väl gå, men jag lovar ingenting just nu. Vi får höras mer i veckan.

Sedan fick jag inget svar alls. Låter detta som en undanflykt från att träffa mig och få göra annat, eller var jag kanske lite för kall mot honom om det nu var sant?

Ska jag höra av mig ikväll och fråga hur det var med hans bror osv, eller vänta tills han hör av sig? Känner mig ganska osäker nu och när jag tänker nu i efterhand verkade jag inte särskilt förstående typ heller (om det nu var sant), så vad skulle ni ha gjort i min situation?


   
Citera

han kanske inte hörde av sig eftersom han tror att du är sur på honom?

skadar ju ej att du hör av dig


   
SvaraCitera

Hör av dig ikväll och fråga hur det var med hans brorsa. Att visa engagemang är bra. Jag tror att han var upptagen på riktigt och inte bara sa det som en undanflykt.


   
SvaraCitera

Tror också att han var uppriktig.
Det är bara ohälsosamt att inleda en relation genom att misstro varandra så omedelbart. Om du inte kan lita på honom över ens en sådan grej, känner du då att det ens är värt att satsa på?

neverlet:

så vad skulle ni ha gjort i min situation?

Kompensera med att hitta på något roligt om/eftersom du vart inställd på att ha kul.
Ring om du har lust, eller fråga i morgon hur det gick osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neverlet:

Sedan fick jag inget svar alls. Låter detta som en undanflykt från att träffa mig och få göra annat, eller var jag kanske lite för kall mot honom om det nu var sant?

Mjo, låter som om han är nervös utav bara helvete! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

han kanske inte hörde av sig eftersom han tror att du är sur på honom?

Tänkte på det med, verkar ju så när jag själv läser det nu i efterhand.

stereo total:

Hör av dig ikväll och fråga hur det var med hans brorsa. Att visa engagemang är bra. Jag tror att han var upptagen på riktigt och inte bara sa det som en undanflykt.

Jo, ska göra detta. Förlorar ingenting på't.

Miceparade:

Tror också att han var uppriktig.
Det är bara ohälsosamt att inleda en relation genom att misstro varandra så omedelbart. Om du inte kan lita på honom över ens en sådan grej, känner du då att det ens är värt att satsa på?

Kan inte säga om jag litar på honom eller inte, han är fortfarande ny för mig så jag kan inte förvänta mig så mycket heller. Men som sagt, jag ska nog höra av mig och kolla läget.

S3ON:

Mjo, låter som om han är nervös utav bara helvete! [crazy]

Haha, nja det tror jag faktiskt inte! Men vem vet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter legit

smsa honom och se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

låter legit

smsa honom och se

Jo, speciellt eftersom han hörde av sig och meddelade detta med så kort varsel.
I will!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mjo, låter som om han är nervös utav bara helvete!

precis vad jag tänkte

neverlet:

vad skulle ni ha gjort i min situation?

Tror jag skulle ringt.


   
SvaraCitera