Aviseringar
Rensa alla

Kåt på kläder ?


Ämnesstartare

hallå jag blir typ kåt o upphetsad på typ kläder. Det kan vara vadsomhelst egentligen. är detta en fetisch elöer så? för egentligen hatar jag att jag blir kåt på sånt här. Brukar oftast ha tjocktröja o chinos på mi, blir kåt när jag har dom på mig alltså byxorna då. Samma sak om jag har en jacka spm är vattenavvisande alltså med plast material, INTE galon dock usch. Finns det ett par jeans som är riktigt snygga alltså lite mörkare så flyger den upp oxå, skjortor och sånt oxå. så ser jag ngn med nått snyggt så kan jag bli kåt sådär mitt på stan. får lite panic,. Kan oxå tända på att ha sele på mig alla slags, från läder till vanliga fallselar man har när man jobbar. Att hänga där är jätte tändande,oxå bältet i bilen. Därför brukar jag tycka om atg åka buss för dom bältena sitter så hårt mot kroppen. Även blöta kläder, stod i duschen med min helly hansen jack, så najjs. på riktigt, jag brukar ha chinos jacka och kanske Sele på mig när jag ska onanera. vet inte vad spm är fel på mig


   
Citera
Ämnesetiketter

Finns säkert många som har liknande fetischer. Stavade inte rätt där men ändå.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Finns säkert många som har liknande fetischer. Stavade inte rätt där men ändå.

Prata med han ^ 


   
SvaraCitera

Det verkar vara någon fetisch som du har, du kan ju pröva att vänja av dig och om du äcklas av det så kan du ju tänka att det är ju sjukt och bara fel att du känner så, då lovar jag att du lär bli av med detta! Blink


   
SvaraCitera

Man ska inte använda såna könsord. Låter lite obsent.


   
SvaraCitera
Exner

#Detärok


   
SvaraCitera

hej, 
jag har en annan sorts fetish.. som me handlar om kläder... jag blir kåt av att se killar som har en t shirt under en långärmad, då t shirten är lite längre så den hänger utanför . kan blir kåt på stan... ja var som hellst om jag ser de... va ska jag göra??


   
SvaraCitera

Det borde väl gå att söka hjälp?


   
SvaraCitera

Kankse ska kolla med en doktor xD bara skojar...

Icantfeelmyface:
hallå jag blir typ kåt o upphetsad på typ kläder. Det kan vara vadsomhelst egentligen. är detta en fetisch elöer så? för egentligen hatar jag att jag blir kåt på sånt här. Brukar oftast ha tjocktröja o chinos på mi, blir kåt när jag har dom på mig alltså byxorna då. Samma sak om jag har en jacka spm är vattenavvisande alltså med plast material, INTE galon dock usch. Finns det ett par jeans som är riktigt snygga alltså lite mörkare så flyger den upp oxå, skjortor och sånt oxå. så ser jag ngn med nått snyggt så kan jag bli kåt sådär mitt på stan. får lite panic,. Kan oxå tända på att ha sele på mig alla slags, från läder till vanliga fallselar man har när man jobbar. Att hänga där är jätte tändande,oxå bältet i bilen. Därför brukar jag tycka om atg åka buss för dom bältena sitter så hårt mot kroppen. Även blöta kläder, stod i duschen med min helly hansen jack, så najjs. på riktigt, jag brukar ha chinos jacka och kanske Sele på mig när jag ska onanera. vet inte vad spm är fel på mig


   
SvaraCitera