Aviseringar
Rensa alla

kåt


Ämnesstartare

började i ny skola för ca 2-3 månader sen och har under den tiden hunnit ha sex med 4 personer varav 2 var på fyllan. Nu har jag skaffat kille på skolan och jag går och är kåt HELA tiden. Vi har haft sex men nu var det över 2 veckor sedan... Frågar ofta om han kan ses efter skolan eller om jag kan följa med honom hem på helgen men han har alltid annat för sig..  Nån som har tips på hur jag ska få honom att förstå att jag vill ha sex med han och träffa han? Vi var tillsammans för några veckor sedan men det tog slut och då hade jag sex med flera andra, men nu när vi blivit sams igen och är tillsammans så går jag och vill ha sex konstant... Ska ut och dricka med några kompisar ikväll och är rädd att min kåthet ska gå överstyr och att jag ska vara otrogen då det hänt innan med andra killar... tips??????


   
Citera
mens
 mens

Du får väl onanera. Och prata med honom om att du vill ses oftare.


   
SvaraCitera

Skriv till han att du är kåt och vill knulla dirr svarar han inte så hittar du en ny.


   
SvaraCitera

Varför ens ha kille om du ligger runt ? Väldigt taskigt mot din pojkvän . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Varför ens ha kille om du ligger runt ? Väldigt taskigt mot din pojkvän . 

vart skrev jag att jag ligger runt? har hänt 2 gånger att jag legat med någon på fyllan och vi var inte tillsammans då så förstår inte riktigt hur du menar att det är taskigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:
Skriv till han att du är kåt och vill knulla dirr svarar han inte så hittar du en ny.

haha så hade jag ju kunnat göra, men grejen är att jag är så himla kär i honom så vet inte vad jag ska göra


   
SvaraCitera

sneakybitch:

haha så hade jag ju kunnat göra, men grejen är att jag är så himla kär i honom så vet inte vad jag ska göra

Onanera själv, köp en dildo eller något sen om han inte vill ligga med dig, acceptera det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:

Onanera själv, köp en dildo eller något sen om han inte vill ligga med dig, acceptera det. 

men varför skulle han inte vilja ligga med mig, vi har ju legat flera gånger och då ar han ju alltid velat bara nu han har så mycket annat


   
SvaraCitera

sneakybitch:

men varför skulle han inte vilja ligga med mig, vi har ju legat flera gånger och då ar han ju alltid velat bara nu han har så mycket annat

Prata med honom, eller så kanske har han tappat känslorna? 


   
SvaraCitera

Ursäkta språkvalet. Men ingen vill vara med en slampa (man eller kvinna) som ligger med många fem minuter efter att man gjort slut.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Ursäkta språkvalet. Men ingen vill vara med en slampa (man eller kvinna) som ligger med många fem minuter efter att man gjort slut.

+11111111111111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Ursäkta språkvalet. Men ingen vill vara med en slampa (man eller kvinna) som ligger med många fem minuter efter att man gjort slut.

Men det var väldans vad alla drar slutsatser av allt, vart skrev jag att jag låg med någon 5 minuter efter vi "gjort slut"?


   
SvaraCitera

sneakybitch:  är rädd att min kåthet ska gå överstyr och att jag ska vara otrogen då det hänt innan med andra killar... 

Min fråga till dig är varför du är tillsammans med en kille som inte tillfredställer dina behov? om du känner att du har svårt för att vara trogen pga  dina extrema behov då ska du ju inte ha en relation med den killen som du är tillsammans med! var schysst mot dig själv och han och avsluta relationen. 


   
SvaraCitera

Jag är fan också kåt!


   
SvaraCitera

Shockerad


   
SvaraCitera