Aviseringar
Rensa alla

Kåta tjejer eller bara på skojhumör


Ämnesstartare

Kan framförallt ni tjejer som hägrar på sidan här kika på följande Youtube-klipp på några taiwanesiska småtjejer och förklara vad rationalen bakom detta beteende är? Är det så att dom är sexsugna/nyfikna på sex och därför håller på så här, eller kunde som lika gärna flamsa om vad som heldst? DOm är lite väl unga att ha sex, men kanske ändå är intresserade är min tolkning.


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle kalla det uppmärksamhetsbehov snarare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Skulle kalla det uppmärksamhetsbehov snarare

Man undrar ju vem som har spelat in detta och varför och varför någon lagt det på Youtube. Är det kanske så du tänker? Tror du att det var planerna redan när dom gjorde detta och spelade in att det skulle ut på nätet och betittas?


   
SvaraCitera
kachin

hihihihi fnizzzzzzzz
De flamsar väl säkert om vad som helst, men det är ju bara sånt här man får ordentlig uppmärksamhet av [wink] så där lyckades dom med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Man undrar ju vem som har spelat in detta och varför och varför någon lagt det på Youtube. Är det kanske så du tänker? Tror du att det var planerna redan när dom gjorde detta och spelade in att det skulle ut på nätet och betittas?

Vet inte. bryr mig inte. undrar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju alldeles uppenbart att den nakna fortsättningen ligger på någon teh internetz andra ***Tubes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vet inte. bryr mig inte. undrar inte.

Om du var där och kände dessa taiwanesiskor, skulle du också vara med och testa sexställningar eller gör du heller det skarpt med din pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Om du var där och kände dessa taiwanesiskor, skulle du också vara med och testa sexställningar

antagligen inte. skulle framför allt inte filma det om det nu skulle hända.


   
SvaraCitera