Aviseringar
Rensa alla

Kåtast vid förhållande eller utan?


Ämnesstartare

När är ni som mest kåtast? När ni regelbundet får sex (har ett förhållande, KK etc) eller när det gått ett tag utan att ni fått sex?


   
Citera
Ämnesetiketter

Förhållande (A) typ varje dag. Typ dör om vi inte haft de på några dagar, fast de händer ju typ aldrig. ;D <<3


   
SvaraCitera

Väldigt sällan ö h t.


   
SvaraCitera
Piffa

Har ett "spontanförhållande" och kan längta mig galen mellan gångerna. Är väldigt laddad när vi träffas och så, och ännu mer om det inte blir något första timmarna eller första kvällen (retsam pojke)...När vi skiljs åt brukar jag vara nöjd tre-fyra dagar...


   
SvaraCitera

När det har gått ett tag såklart.

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Väldigt sällan ö h t.

Vi måste gå till botten med din impotens


   
SvaraCitera

pojkennn:

Vi måste gå till botten med din impotens

Impotens har inget med det att göra.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Impotens har inget med det att göra.

tyckte jag läste att du har svårt att komma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i förhållnde


   
SvaraCitera

I förhållande. När jag var singel var jag i stort sett aldrig kåt.


   
SvaraCitera

pojkennn:

yckte jag läste att du har svårt att komma

Impotens är snarare när man har svårt att ens få upp den.


   
SvaraCitera
talrik

utan sex? meningslös tråd..


   
SvaraCitera

Utan, kanske. Om det inte är lika lätt att få så lockar det lite mer tycker jag. Mer kåt alltså.
Fast, känns som att man blir rejält tänd också om det är i början av en relation, oavsett om det är ett förhållande eller en kk, när allt känns sådär nytt och man inte har utforskat varann till fullo.


   
SvaraCitera

Det finns alltid en högerhand att ta till, och jag har insett att jag använder den mer frekvent i förhållande än utan.


   
SvaraCitera

Tror att man är kåtare när man inte har lika lätt att få sex än när man får det mer ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menopaus:

Tror att man är kåtare när man inte har lika lätt att få sex än när man får det mer ofta.

Jag skulle säga förhållande, man glömmer bort hur det är och lär sig att leva utan om man är sniigel


   
SvaraCitera