Aviseringar
Rensa alla

Kåtlight - parodi på twilight - Del 1 /Bella


Ämnesstartare

man ser ur bellas perspektiv 😉

Jag drog ut dildon ur fittan och stängde av den.
Det var den sensatse moedellen, som kunde snurra 150 km/tm OCH vibrera.
Jag tog en konservbruk. -Färsk sperma- stod det på den. Den kom ifrån min pojkvän. Eller, min fd pojkvän. jag hade dumpat honom innan jag stack. Liksom, klart man måste vara singel när man kom som ny?!
Jag hällde i mig den som frukost och smackade nöjt med läpparna. Gott. Den var kall och lite hade en trög konsistens. Jag lät den flyta runt i munnen en stund och fantiserade om hur de små spermierna rörde på sig i min mun...
- Bella?! Har du tid över till att syga av mig lite innan du drar till skolan?
Frågade Charlie och klev in i rummet. Han var min pappa. Den fula Hitler mustaschen äcklade mig och jag grimaserade.
- Kaaanske... har du hunnit raka dig än? jag HATAR buskar! Sade jag och gav honom en bitchblick.
- Nej faan också! Muttrade han. Aja, det får väl bli ikväll då, sa han missnöjt och gick tillaka in till sitt rum.
Jag himlade med ögonen och plockade upp väskan från hallgolvet. Hmm, skulle jag ta med mig dildon? Var lektionen tråkig kunde man ju alltid smita in på toaletten en kavrt eller så.
Kag ryckte på axlarna och stoppade ner den.
- Ja, hejdå då! Ropade jag och drog igen ytterdörren efter mig, tyckte mig höra stön innifrån Charlies rum.
Jag gick mot den röda pickupen. Jagdrog upp den tröga dörren och startade. Drog ner byxorna och stoppade upp två fingrar och pullade mig själv hela vägen till skolan. Såkalrt had jag dragit upp volymen till max. Ingen fick ju höra mina stön!
Meeningen var ju att alla skulle tro att jag var en oskuldsfull liten oskuld som knappt visste vad ollon var. Haha, tänkte jag och svängde in på parkeringen.
Där var det fullt med bilar!
Alla var fett gamla. Jag suckade. Shit, här skulle det i alla fall inte bli något sexit cadilac åk.
En massa folk strömmade in genom den stora porten. Den påminde om en fitta. Jag sökte med blicken efter någon het kille. Men hittade ingen. Fan asså, hur off fick det här jävla Forks vara?!
Plötsligt hörde jag fotsteg bakom mig.
- Sväljer du? Hördes en sliskig röst. Jag vände mig om och gav honom dagens andra bitchblick.
- Ja?
- Lust att ta dig ett smakprov av mig? Han flinade. Jag la märke till att hans fejs var lite baby aktigt. Egentligen var han rätt söt. Men jaja.
Ungefär DÄÄÄR någonstans kom jag på att jag kanske kunde käna pengar på mina sexaffärer.
- Hur mycke har du? Frågade jag och lade över vikten på andra benet.
Det tog en stund innan han fattade vad jag menade.
- Fan också! Var lite schysst nu!
- Näe, det tänker jag inte vara!!! Skrek jag. Alla som befann sig på parkeringen vände sig mot oss. Aah, fan alltså. Uppmärksamheten gjorde mig nästan kåt. Tur att jag tagit med dildon.
Jag satte nöjt kurs mot porten och kände allas blickar på mig.
All eyes on you! ~som i mascara-reklamen, tänkte jag och slängde sexit med håret då jag passerade ett gäng killar.


   
Citera

nej.


   
SvaraCitera

haha vilken skit


   
SvaraCitera

herregud i himmel


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Ljuv, förvirrande text.


   
SvaraCitera

är nog bättre än twilight iaf[smile]


   
SvaraCitera

fantastiskt [love]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du vad en novell är? - Vet du vad radbrytning är?


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]

värsta skit ever.


   
SvaraCitera

Nej men vadfan, försök lite.
Tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutade läsa innan något ens hann hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad handlar texten om?[ops]


   
SvaraCitera