Aviseringar
Rensa alla

Katt


Ämnesstartare

Min katt har försvunnit! Gråter Så himla jävla ruttet. Hon var ascool och typ lika gammal som min lillebror. Hon var som en familjemedlem och nu är hon borta Ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

hur ser hon ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemskt:(
Sätt upp lappar överallt och kontakta lokaltidningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas hon inte är skadad 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: hur ser hon ut?

Försökte lägga upp bild här men gick inte. Kan försöka en gång till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Försökte lägga upp bild här men gick inte. Kan försöka en gång till

ja. har du satt upp lappar utomhus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: hur ser hon ut?

Nope går inte. Drar bilden till rutan och den laddar men inget händer.

Hon är helsvart förutom hennes vita hals och ena halva av ansiktet som är brun. 

isola: Hemskt:(
Sätt upp lappar överallt och kontakta lokaltidningen.

Redan provat. Vi har satt upp lappar, lagt upp en annons i tidningen, frågat grannarna och ringt de nya ägarna till vårt förra hus och bett de kolla ifall hon dragit dit men inget har gett resultat.

OF 5: Hoppas hon inte är skadad 🙁

Får vi nog aldrig reda på men är nog så för hon skulle aldrig dra iväg frivilligt så skygg hon är så vi antar att nåt har hänt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: hur ser hon ut?

Nope går inte. Drar bilden till rutan och den laddar men inget händer.

Hon är helsvart förutom hennes vita hals och ena halva av ansiktet som är brun. 

isola: Hemskt:(
Sätt upp lappar överallt och kontakta lokaltidningen.

Redan provat. Vi har satt upp lappar, lagt upp en annons i tidningen, frågat grannarna och ringt de nya ägarna till vårt förra hus och bett de kolla ifall hon dragit dit men inget har gett resultat.

OF 5: Hoppas hon inte är skadad 🙁

Får vi nog aldrig reda på men är nog så för hon skulle aldrig dra iväg frivilligt så skygg hon är så vi antar att nåt har hänt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: ja. har du satt upp lappar utomhus?

Jepp men har inte gett nån utdelning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: ja. har du satt upp lappar utomhus?

Jepp men har inte gett nån utdelning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge dig ut och leta och sätt upp fler lappar med telnummer och info om hittelön på.  Uh kan ej föreställa mig hur det skulle kännas om min katt försvann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nope går inte. Drar bilden till rutan och den laddar men inget händer.

Hon är helsvart förutom hennes vita hals och ena halva av ansiktet som är brun.

ne vad dåligt 🙁 hon verkar fin. hoppas hon hittar hem till er igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ge dig ut och leta och sätt upp fler lappar med telnummer och info om hittelön på.  Uh kan ej föreställa mig hur det skulle kännas om min katt försvann.

Redan letat varje dag egentligen. Hon försvann för typ 2 veckor sen och typ nu har vi gett upp hoppet. Vi har ju hund så går ju automatiskt runt överallt i närheten så brukar ropa och skaka på hennes matpaket men händer inget. Nej det är inte kul alltså verkligen, aldrig ens tänkt att det kunde drabba oss.

Hjärtlös: ne vad dåligt 🙁 hon verkar fin. hoppas hon hittar hem till er igen

Ja hon var jättespeciell. följt med så länge och varit med om så mycket och alltid kämpat och klarat allt. Känns så sorgligt och ovärdigt. Får hoppas på nåt mirakel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja hon var jättespeciell. följt med så länge och varit med om så mycket och alltid kämpat och klarat allt. Känns så sorgligt och ovärdigt. Får hoppas på nåt mirakel.

mm.. det är hemskt när någon man tycker om bara försvinner sådär. ja, hoppas absolut på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Får vi nog aldrig reda på men är nog så för hon skulle aldrig dra iväg frivilligt så skygg hon är så vi antar att nåt har hänt Gråter

Ledsen


   
SvaraCitera