Aviseringar
Rensa alla

kattdjävular[cry]


Ämnesstartare

gick ut på balkongen kissemissen svansa efter, hoppar SWOOOOOOOOOOOM tar en fet fjäril i munnen (asstor)
tar tag i katten o skakar han upp o ner men han vägrar släppa den ur munnen o kutar in i badrummet o sovrummet osv jagar den men den vägrar
sen släpper den fjärilen tillslut men den kan inte längre flyga men den lever så jag sprang in på mitt rum och stängde dörren fyfan nu lider fjärilen i badrummet kattjävel o jag kan ej döda den[sad] det värsta är att de dödar ju aldrig fjärilarna, utan leker bara, TORTERAR. 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad] vågar ej gå o kolla vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

[cry][cry][cry][cry][cry]

ska tjyvkika nu :/ creepy. det värsta är att det är TVÅ katter vs 1 liten fjäril. de spela ishockey med den, levandes, med deras feta tjocka håriga tassar :@@@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, den lever fortfarande, ena vingen funkar bara, men de har förflyttat sig till det andra sovrummet...ena katten biter lite i den sen släpper, biter sen släpper, petar lite på den. fufan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men äcklit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

men äcklit

oj ha ha e du en känsly man :-p


   
SvaraCitera

Angelize:

det värsta är att de dödar ju aldrig fjärilarna, utan leker bara, TORTERAR. 🙁

Fan vad sött. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

oj ha ha e du en känsly man :-p

haha tycker fjärolar är äckliga iaf dom där nattjävlarna??? feta o ba dunk mot fönstret o fyfan hatar kryp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

haha tycker fjärolar är äckliga iaf dom där nattjävlarna??? feta o ba dunk mot fönstret o fyfan hatar kryp

fjärilar stalkar iaf inte människan...de e fina o finns där, som en rekvesita. en slags vacker mystisk varelse. de har inte gjort dej något. dessutom va de inte en ful fjäril, de där bruna äckliga. utan en citrongul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

fjärilar stalkar iaf inte människan...de e fina o finns där, som en rekvesita. en slags vacker mystisk varelse. de har inte gjort dej något. dessutom va de inte en ful fjäril, de där bruna äckliga. utan en citrongul.

hepp va du va filosophic nu da :SS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu skall jag krypa till kojs, god natt älsklingar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

hepp va du va filosophic nu da :SS

e världes kreativigaste männksa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera