Aviseringar
Rensa alla

KATTEN HAR RYMT!


Ämnesstartare

Åh, känner mig som världens sämsta matte någonsin! [cry] Det är jättekallt ute och hon har aldrig varit utomhus utan mig någonsin, vad ska jag göra? Jag har lagt ut en sådan bolåda som man har åt kaniner när de får ungar med en flit i, en skål med mat och en skål med vatten.

Jag är så rädd att någonting ska hända henne, vi bor bredvid en hårt trafikerad väg och i det här området så far utekatterna riktigt illa. [sad]


   
Citera

Kolla i buskar och träd runt omkring, har hon klättrat upp i ett träd finns ju risken att hon inte kan/vågar klättra ner igen i och med att hon inte är van... Annars har du nog gjort vad du kan... :/

Håller tummarna.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Kolla i buskar och träd runt omkring, har hon klättrat upp i ett träd finns ju risken att hon inte kan/vågar klättra ner igen i och med att hon inte är van... Annars har du nog gjort vad du kan... :/

Jag har försökt! Men jag hittar henne inte. [sad] Funderar på om jag kanske ska lämna altandörren öppen, så att hon kan gå in i sovrummet om hon vill.

Luna Lovegood:

Håller tummarna.[love]

Jag med. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]

vår katt gick över till grannens balkong innan, fick panik när vi inte hittade henne.[sad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skramla med godispåsen/matpåsen/matskålen när du går ut och letar efter henne, det brukar funka på min katt när hon någon gång sprungit ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skramla med godispåsen/matpåsen/matskålen när du går ut och letar efter henne, det brukar funka på min katt när hon någon gång sprungit ut.

Har försökt. [sad] Men jag ska nog ta ut den andra katten i sele, då brukar hon komma fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men jag ska nog ta ut den andra katten i sele, då brukar hon komma fram.

Ja, gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU ÄR HON TILLBAKA [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhnej... Nu slog det mig att hon är ju inte kastrerad... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom hon självmant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åhnej... Nu slog det mig att hon är ju inte kastrerad... [chocked]

[cry] Gör det nu, menar inte själv obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åhnej... Nu slog det mig att hon är ju inte kastrerad... [chocked]

Hon har nog haft det trevligt. En livstids slampighet på drygt en timme... [bigsmile]


   
SvaraCitera