Aviseringar
Rensa alla

katten vågar inte gå ut


Ämnesstartare

Tjena, vi har nyligen flyttat till ett nytt område och våran lilla 1åriga katt maia vågar inte längre gå ut pga att hon blir nitad av alla andra katter i området.
så då kommer ju min självklara fråga

Kan man gymma sin katt? så hon blir starkare eller bättre på att slåss.


   
Citera
Ämnesstartare

Prova steroider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

Kan man gymma sin katt?

[blush]
Men du kan väl ge den nå hormoner så den blir lite modigare eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt henne vara inne då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alldeles för få kampkatter i dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Låt henne vara inne då.

hon är så jävla störig. djup basröst har hon, så man kan inte dölja hennes ljud på något sätt. pallar henne bara om hon är ute på dagarna, för då är hon mysig när hon kommer in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

hon är så jävla störig. djup basröst har hon, så man kan inte dölja hennes ljud på något sätt. pallar henne bara om hon är ute på dagarna, för då är hon mysig när hon kommer in.

Då borde du kanske inte ha katt om du nu inte orkar med henne hela dagarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Då borde du kanske inte ha katt om du nu inte orkar med henne hela dagarna?

vad är det för jävla råd?
som föräldrar som lämnar barnen på dagis, borde inte ha barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

vad är det för jävla råd?
som föräldrar som lämnar barnen på dagis, borde inte ha barn?

Haha, det var den sämsta jämförelsen jag hört. De lämnar inte barnen på dagis för att de inte orkar ha dem hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Haha, det var den sämsta jämförelsen jag hört. De lämnar inte barnen på dagis för att de inte orkar ha dem hemma.

nåväl. jag tror dock inte alla föräldrar orkar med sina barn dag ut och dag in. men tack för ditt pissråd, jag hoppas du är riktigt nöjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resume:

nåväl. jag tror dock inte alla föräldrar orkar med sina barn dag ut och dag in. men tack för ditt pissråd, jag hoppas du är riktigt nöjd

Men för fan, om din katt vill vara inne så ska du låta henne få vara det annars ska du inte ha katt, så svårt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du hellre att din katt ska bli attackerad än att hon ska vara inne med dig hela dagarna?[confused]
Då borde du inte ha katt.
Annars får ni helt enkelt göra en rastgård till henne på tomten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Men för fan, om din katt vill vara inne så ska du låta henne få vara det annars ska du inte ha katt, så svårt var det.

isola:

Vill du hellre att din katt ska bli attackerad än att hon ska vara inne med dig hela dagarna?
Då borde du inte ha katt.
Annars får ni helt enkelt göra en rastgård till henne på tomten

fff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som andra har sagt, om du inte orkar med din katt hela dagarna och den vill vara inne så ska du låta den vara det. Annars bör du inte skaffa katt öht.


   
SvaraCitera