Aviseringar
Rensa alla

KATTÖRON!!!!!!!


Ämnesstartare

hej jag har smått panik jag behöver köpa kattöron för jag ska vara katt på halloween. Eller göra ett par själv.
har inget buttericks nära och behöver nånstans man kan beställa på postorder och som inte kostar en miljard. 

Eller om ni har tips på hur man kör ett par själv så kan ja ba köpa ett diadem lr nått men kom med tips. 

Kmr va jättefin som katt så hjälp uppskattas puss


   
Citera

hur vågar du vara så sexistisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
hur vågar du vara så sexistisk

har övat flera timmar 🙁


   
SvaraCitera

varsågod ett haha kan du få, jag blev inte road men avundas din vitsighet så den bör bekräftas

förstår inte hur man kan bry sig om det här som tråden handlar om, inget illa ment


   
SvaraCitera
nubbie

Du kanske kan använda piprensare.


   
SvaraCitera

skär av från en katt och sätt i håret elr ta en stål Tråd limma fast två tops


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Du kanske kan använda piprensare.

De va en bra ide 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill: förstår inte hur man kan bry sig om det här som tråden handlar om, inget illa ment

då är de bara att vända o titta efter något att bry sig om, hade inget att erbjuda dig och ditt intresse så adios!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
skär av från en katt och sätt i håret elr ta en stål Tråd limma fast två tops

vet ej om min katt är jättetaggad på det...


   
SvaraCitera

skaffa sånt där luddigt typ i två olika färger/nyanser, ett för insidan och ett för utsidan av örat, sy ihop det till typ rätt form med luddet på insidan, vänd ut och in, sätt fast i ett diadem. förmodligen kommer du inte behöva något för att stabilisera dem, om du sätter fast dem bra, men om det behövs kan du testa med någon slags ståltråd/piprensare/etc. du vill forma hela konstruktionen som typ ett kattöra, var några år sen jag gjorde det, så minns inte hur. men det är inte så krångligt. experimentera.


   
SvaraCitera

vafan trodde att detta skulle vara en jättesöt tråd med bilder på kattöron 🙁 
hade tänkt lägga upp bild på min katts öron med tofsar och ett litet och ett stort jack i

(leksaksaffärer har nog)


   
SvaraCitera
Kudhos

   
SvaraCitera
mwo
 mwo

En sexig katt? 


   
SvaraCitera

citybird: jag ska vara katt på halloween

?????

Ska själv vara jultomten.   Mycket glad


   
SvaraCitera

Dom är hästöron, men kan säkert användas som kattöron.


   
SvaraCitera