Aviseringar
Rensa alla

Kattungen Molly . [love]


Ämnesstartare

ahaDRUGS:

Nej, honor är ej lika hårda som hanar är. De är bättre på alla sätt, enligt mig dock.

Äsch, det gör inte så mycket. Och vår andra katt är en honkatt och alla katter här i närheten är typ rädda för henne, hon attackerar alla. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Du är ful!

Du är inte heller så snygg på din bild precis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Du är inte heller så snygg på din bild precis..

Är läskig ju. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Är läskig ju.

mm. hoppas det är meningen för du har värkligen lyckats ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Ja hon är jättesöt, hon ligger och sover här. [blush][love]

Ska leta upp nån katt så jag har nån att klappa. [blush]

xKiTTiEHx:

Tråkigt. [sad] Har ni haft de sen de va små?

Den första flytta in när min pappa flytta ut, och då var jag typ tre. [sad] Sen fick den ungar när den var 2 år gammal så det är den andra gamlingen. Sen bor här en som är typ 3-4 år gammal också. [party]

ahaDRUGS:

Nej, honor är ej lika hårda som hanar är. De är bättre på alla sätt, enligt mig dock.

Fast hanar pissar faktiskt överallt tills man lärt dem, den ena katten i vår familj pissade på allt man lämnade på golvet i typ 3 år så vi var tvungna att ställa upp allt som stod på golvet. ;S


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

Äsch, det gör inte så mycket.

kejro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

hoppas det är meningen för du har värkligen lyckats ..

Är inte jag som gjort den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Ska leta upp nån katt så jag har nån att klappa. [blush]

Hihi, gör så. [smile]

BreakTheAuthority:

Den första flytta in när min pappa flytta ut, och då var jag typ tre. [sad] Sen fick den ungar när den var 2 år gammal så det är den andra gamlingen. Sen bor här en som är typ 3-4 år gammal också. [party]

Jaha okej. [sad] Jobbigt att dom blivit så gamla nu då, vill inte att mina katter ska bli gamla, fast det kommer de ju bli så småningom. Men usch, det är ju jobbigare när man haft de länge än om man fått de ganska nyligen, när de är rätt gamla alltså. Kan inte katter ha längre liv? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Jaha okej. [sad] Jobbigt att dom blivit så gamla nu då, vill inte att mina katter ska bli gamla, fast det kommer de ju bli så småningom. Men usch, det är ju jobbigare när man haft de länge än om man fått de ganska nyligen, när de är rätt gamla alltså. Kan inte katter ha längre liv? [sad]

FOREEEEEEEEEEEEEEEEEVER YOUNG, I WANNA BE FOREEEEEEEEEEEEEEEEVER YOUNG!!! [cry][cry][cry]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

FOREEEEEEEEEEEEEEEEEVER YOUNG, I WANNA BE FOREEEEEEEEEEEEEEEEVER YOUNG!!! [cry][cry][cry]

[crazy]

xDDD


   
SvaraCitera

den va gullig ![love] [smile] ta väl hand om henne[smile]


   
SvaraCitera

jag vill ha en liiiiiiteeen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en halv katt(unge) en gång. Den hette Link, efter Zelda-figuren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Visst är hon söt ? [cute][love]

oooowwww! jaaa! :DDDDD liknar min kisse ^^
sen får jag en ny om 2,5 veckor å! :DDD

men du... du lär nog ta å byta tillbaka till din gamla avatar, blir rädd ner jag ser den där [surprised]

DSC00644B.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, gud va söt hon är. [censur][blush] Skitgullig ju!


   
SvaraCitera