Aviseringar
Rensa alla

Kattvakt?


S3ON:

Isola bor där någonstans och hon älskar katter! Fast jag vet ju iofs inte vad hon är för människa egentligen, kanske är motsatsen till vad hon utger sig här att vara..

som att uppsalaregionen är "där nånstans" 😛


   
SvaraCitera
Ohej
 Ohej
Ämnesstartare

elverpigen:

hälften av dem vill bara inte. Är verkligen jättefå som är SÅ allergiska att de inte kan gå in och se att katten lever + byta vatten och mat. ens om du betalar?

Precis, är nog så att hälften vill inte och ger ursäkten att dem är allergiska. Den andra hälften är antigen för lata åka hit 2 gånger om dagen eller helt enkelt kan inte för att de inte har någon bil eller något. Jag har erbjudit betalning men ingen nappar ändå.


   
SvaraCitera

Ohej:

Precis, är nog så att hälften vill inte och ger ursäkten att dem är allergiska. Den andra hälften är antigen för lata åka hit 2 gånger om dagen eller helt enkelt kan inte för att de inte har någon bil eller något. Jag har erbjudit betalning men ingen nappar ändå.

🙁


   
SvaraCitera

elverpigen: som att uppsalaregionen är "där nånstans" 😛

Bor hon i uppsala lr? jo men sålångt är det jue inte. Vad tar det, 30min med bil på E4an? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Bor hon i uppsala lr? jo men sålångt är det jue inte. Vad tar det, 30min med bil på E4an? 

nä hade visst fel

åk själv du gillar ju buss o tåg


   
SvaraCitera

elverpigen:
HIBA OCH DAZED VILL. OCH EMMA. VAD NU HON HETER HÄR NUFÖR TIDEN. DOMVIL JÄTTEGÄRNA. LOVEERR DA DE

De bor ju inte i borlänge.


   
SvaraCitera

Ganon:

De bor ju inte i borlänge.

det vet jag väl. 


   
SvaraCitera

elverpigen: åk själv du gillar ju buss o tåg

Det känns för obekvämt, nu när jag har berättat för TS om psykopater och sådär så kommer jag att känna mig som en när jag lägger ner hela min förmögenhet på att få vara kattvakt enda uppe i Borlänge.. Rodnar Har för övrigt ingen erfarenhet utav dem, och kanske råkar döda den av misstag när den vill leka och jag blir rädd. 🙁


   
SvaraCitera

S3ON:

Det känns för obekvämt, nu när jag har berättat för TS om psykopater och sådär så kommer jag att känna mig som en när jag lägger ner hela min förmögenhet på att få vara kattvakt enda uppe i Borlänge.. Rodnar   

"förmögenhet"


   
SvaraCitera

elverpigen:

"förmögenhet"

Tror du jag är rik eller? Ledsen


   
SvaraCitera

elverpigen:

det vet jag väl. 

Så varför tipsa om dem?


   
SvaraCitera

hur kan man lämna sin katt till ngn man inte känner Shockerad


   
SvaraCitera

Ganon:

Så varför tipsa om dem?

hellre det än de som bor i göteborg och malmö? :))))


   
SvaraCitera

S3ON:

Tror du jag är rik eller? Ledsen

nej,just därför gillade jag att du kallade dina mynt förmögenhet <3


   
SvaraCitera

elverpigen:

hellre det än de som bor i göteborg och malmö? :))))

Fast TS efterfrågade ju specifikt folk som bodde i Borlänge


   
SvaraCitera