Aviseringar
Rensa alla

KD bjuder på glögg.


Ämnesstartare

S3ON:

Staden där de är större än något annat parti. Staden där partiledaren har uppfostrat sina ungjävlar.

Finns det verkligen en stad där KD är störst? Om du bor där så tycker jag synd om dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Finns det verkligen en stad där KD är störst?

Jaa [cry] Även kallad "Smålands Jerusalem". [crazy]

Homer:

Om du bor där så tycker jag synd om dig [sad]

Kul att du känner medlidande! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under politikerveckan på Gotland häromåret bjöd väl moderaterna (kanske var några andra) folk på starkare grejer? Även minderåriga.
Jag själv dricker inte glögg men det känns som en piss i vattnet jämfört med öl och vin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Under politikerveckan på Gotland häromåret bjöd väl moderaterna (kanske var några andra) folk på starkare grejer? Även minderåriga. Jag själv dricker inte glögg men det känns som en piss i vattnet jämfört med öl och vin?

Alliansen mutar minderåriga med alkohol. Det kan dem gärna fortsätta med [y] Jag håller med om att öl är mycket bättre än glögg [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jaa Även kallad "Smålands Jerusalem".

Jönköping?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Jönköping?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja.

Har vart där och det verkar vara en trevlig stad. Men det är konstigt att KD är så stora [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Har vart där och det verkar vara en trevlig stad.

Tycker detta till och från.. Vacker natur och sådär kan tänkas vara positivt, på andra sidan har vi bajsnödig politik & en arbetsförmedling som inte sköter sitt jobb.. [crazy]

Homer:

Men det är konstigt att KD är så stora

Nja, antalet kristna & religiösa är ändå jävligt stort.. Visst finns det undantag, bland andra de som studerar vid högskolan.. Men allt för många bryr sig alldeles för lite om problem som inte drabbar dem själva.. Har genom min uppväxt kommit i kontakt med en hel del sådana människor, inte minst partiledarens egna ungar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nja, antalet kristna & religiösa är ändå jävligt stort..

... jag tillbringade en kort period i Mullsjö för ett par år sedan. Det gör jag inte om.

Jönköping var dock rätt mysigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker detta till och från.. Vacker natur och sådär kan tänkas vara positivt, på andra sidan har vi bajsnödig politik & en arbetsförmedling som inte sköter sitt jobb.. Nja, antalet kristna & religiösa är ändå jävligt stort.. Visst finns det undantag, bland andra de som studerar vid högskolan.. Men allt för många bryr sig alldeles för lite om problem som inte drabbar dem själva.. Har genom min uppväxt kommit i kontakt med en hel del sådana människor, inte minst partiledarens egna ungar.

Ok [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

... jag tillbringade en kort period i Mullsjö för ett par år sedan. Det gör jag inte om.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan glögg motsvara jesu blod förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kan glögg motsvara jesu blod förresten?

Tror att det är vin men glögg kanske också funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Tror att det är vin men glögg kanske också funkar.

Det är ju typ pimpat jesu blod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska ente ta emot dricka från främlingar


   
SvaraCitera