Aviseringar
Rensa alla

Kent?


Ämnesstartare

nån annan som diggar kent? har precis inhandlat deras nya album röd och samlarboxen med alla deras låtar, röd är så jävla fantastisk, taxmannen, hjärta och krossa allt är ju bara bäst, BÄST!!!

Kent kommer nu i delad 1staplats med daft punk i min musiklåda för elektronisk musik ^^


   
Citera

taxmannen o töntarna gillade jag när jag lyssnade igår, får se om jag pallar kenta mer


   
SvaraCitera

Inte jag i alla fall.


   
SvaraCitera

Ligesom Kent, men forstår ikke svensk så godt. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vals för satan är också jätte stämningsfull, deras nya lyrics är ju finfina också 😀


   
SvaraCitera

Kent är Sveriges bästa, efter Jens Lekman, men Röd är ju långt ifrån det bästa de gjort.


   
SvaraCitera

DERAS SENASTE SKIVOR ÄR SKRÄP, JAG SKALL ANVÄNDA DEM SOM VED, VÄRDELÖSA FITTHUVUDEN ÄR PRECIS VAD DE ÄR. [mad]


   
SvaraCitera

Jo, jag gillar också kent. Men det är inget jag skulle erkänna för nån irl [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag diggar att dom har gått in mer på den elektroniska banan nu med deras senaste album, det e fint 🙂


   
SvaraCitera

Usch, Kent. O.o

De e ju såndär emo musik


   
SvaraCitera

Det är ganska många som gillar Knetarna. Mycket mer huvudström blir det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom har gjort några bra låtar [smile]
Ska lyssna på dom nya nån dag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar mer deras gamla plattor, helst Vapen & Ammunition.

Dom Som Försvann är riktigt bra när man känner sig hyperdeprimerad men deras nyaste känns mer som mainstream.

Däremot är Töntarna & Sjukhus jäkligt bra.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

KALASPUFFAR:

nån annan som diggar kent? har precis inhandlat deras nya album röd och samlarboxen med alla deras låtar, röd är så jävla fantastisk, taxmannen, hjärta och krossa allt är ju bara bäst, BÄST!!!Kent kommer nu i delad 1staplats med daft punk i min musiklåda för elektronisk musik ^^

Kent kommer alltid vara bäst trots att de var som mest gudomliga förut. Men jag gillar Röd ändå, ska bara lyssna in mig på den lite mer.


   
SvaraCitera

har lyssnat in röd hela veckan [smile]


   
SvaraCitera