Aviseringar
Rensa alla

Kent?


Vals för satan och töntarna är himla bra[y][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns inga ord är den bästa låten på röd. enligt mig. 🙂

Men somsagt.. gillade deras äldre skivor bättre. Min favorit är Du & jag döden. [y][y]


   
SvaraCitera

Helt underbar, en av hans bästa [love]


   
SvaraCitera

Jag återkommer efter att ha lyssnat på alla de nya låtarna.

ps, jag älskar kent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mim favvolåt är helt klart dom som försvann, men jag har inte kollat alla album ännu 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KALASPUFFAR:

nån annan som diggar kent?

yes. det gör jag. och nya skivan är awesome!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar kent. Älskarälskarälskar, jag är beroende, jag har aldrig gillat musik så mycket som när jag upptäckte kent. Kent är det jag lyssnar på varje dag, kent är det jag priorterar högst i mitt liv, kent är det som gör varje dag till så bra som den blir.
Kent är i mitten av mitt hjärta, kent är underbara.
Jag ska se kent, live, och dör jag innan det så dör jag olycklig. Vad som händer efter det spelar inte så stor roll, bara jag får se kent.
Kent får all annan musik att verka dålig, för kent är BÄST. Vad vore jag utan kent? Utan texterna, utan melodierna, utan känslorna. Kan man gifta sig med musik, ska jag gifta mig med kent. Får jag ta med mig vad jag ville till en öde ö skulle det vara kentmusik.

Jag gillar kent helt enkelt 🙂

(Jag är inget freak egentligen, men jag är trött och såg detta som ett gyllende tillfälle att prata lite om kent[smile])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KALASPUFFAR:

nån annan som diggar kent?

Det är klart [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukhus är lätt bästa låten på Röd....satan vad bra den är, fick mig att spruta som en brandbil första gången jag hörde den


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera