Aviseringar
Rensa alla

Kent


Smilen
Ämnesstartare

Vilken låt med Kent gillar du mest?

Socker, Töntarna, Sjukhus, 747 och Kärleken Väntar är nog de bästa låtarna.


Lillen

Utan dina andetag är min favorit.


Starts

Smilen:
Vilken låt med Kent gillar du mest?

Socker, Töntarna, Sjukhus, 747 och Kärleken Väntar är nog de bästa låtarna.

Kärleken väntar


Smilen
Ämnesstartare

Lillen:
Utan dina andetag är min favorit.

Det är deras mer kända låt.

Albumet Röd har många av kents bästa låtar och Vapen & Ammunition.