Aviseringar
Rensa alla

Kent - La Belle Epoque


Ämnesstartare

mja fick ingen "du är olja på stranden jag förvandlar dig till damm"-känsla Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kenta > kent barasåattnivet Vavavava!


   
SvaraCitera
GraGo

Fy fan va dåliga de är.


   
SvaraCitera

Kent gör för många skivor.


   
SvaraCitera

Rullar ögonenOch låten var dålig. Tacka vet jag Du & Jag Döden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loved it!  visst,  kent har ändrat stil genom åren men personligen tycker jag inte att det har varit på några dåliga sätt. sen finns det givetvis album som är bättre än andra (du & jag döden är fantastisk) men jag ser fram emot albumsläppet. det här är bra!! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
loved it!  visst,  kent har ändrat stil genom åren men personligen tycker jag inte att det har varit på några dåliga sätt. sen finns det givetvis album som är bättre än andra (du & jag döden är fantastisk) men jag ser fram emot albumsläppet. det här är bra!! Party

nej det är skitdåligt du är lurad av kent. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

askass låt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: nej det är skitdåligt du är lurad av kent

eller så är det du som är lurad? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ju mer jag lyssnar tycker jag faktiskt den är helt ok. hade samma känslor när 999 släpptes. tyckte den kändes "otaktig" men ju mer tid den fick blev den bättre men tyckte aldrig den var singelmaterial


   
SvaraCitera

älskar deeeeen <333

var så nervös när de pratade om ett lite nyare sound och när la belle epoques singelomslag släpptes att det skulle bli HELKNAS och inte alls kentigt men det blev det, kentigt och ändå nytt!!


   
SvaraCitera

Någon annan än jag som tyckte om Tillbaka Till Samtiden?

N


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbar låt Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Underbar låt Hjärta

det här trodde jag inte om dig


   
SvaraCitera