Aviseringar
Rensa alla

kilalr som tjatar om sex, vad göra?


Ämnesstartare

"det är min kropp, inte din. Så stick. hej."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du borde ta upp händelsen med honom och berätta att du inte ville, att du mådde dåligt av det osv. Sedan skulle jag i alla fall ha klippt kontakten.

Men av det lilla vi fått veta tycker jag inte det låter som något som går att anmäla, du lät honom trots allt ha sex med dig trots att du inte ville - det håller inte i domstol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek: Men av det lilla vi fått veta tycker jag inte det låter som något som går att anmäla, du lät honom trots allt ha sex med dig trots att du inte ville - det håller inte i domstol.

Fortsätter någon att ha sex med dig mot din vilja så är det våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Fortsätter någon att ha sex med dig mot din vilja så är det våldtäkt.

Sen ifall det är något som skulle räcka för en fällande dom är en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Sen ifall det är något som skulle räcka för en fällande dom är en annan sak.

Mm. Vi lever i en galen värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör samma som man gör mot kvinnor som tjatar om sex.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Är ju bara be honom dra åt helvette.. till att börja med.

rent spontant sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Anmäla för sexuellt utnyttjande.

går det ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

går det ens?

ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

går det ens?

isola:

ja!

What she said.


   
SvaraCitera

Anmäl honom. På en gång. Det där var en våldtäkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Givetvis går det att anmäla, och som även är det rätta att göra. Men förvänta dig inte att poliserna kommer göra något åt det. Detta är ett rätt så "svagt" fall så det kommer nog inte ens att gå till rätten. Och inte för att nämna att om du anmäler så kommer då få väldigt mycket skit av personen i fråga samt säkerligen av hans vänner. Men om du är tillräckligt stark i dig själv för att klara av proccesen så kan du anmäla, annars så kan du säga till honom att om han inte tar ett nej nästa gång och pressar dig så kommer du kastrera honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LadyinRed:

Givetvis går det att anmäla, och som även är det rätta att göra. Men förvänta dig inte att poliserna kommer göra något åt det. Detta är ett rätt så "svagt" fall så det kommer nog inte ens att gå till rätten. Och inte för att nämna att om du anmäler så kommer då få väldigt mycket skit av personen i fråga samt säkerligen av hans vänner. Men om du är tillräckligt stark i dig själv för att klara av proccesen så kan du anmäla, annars så kan du säga till honom att om han inte tar ett nej nästa gång och pressar dig så kommer du kastrera honom.

Inte skulle jag då bry mig om jag fick "väldigt mycket skit" av en person som utsatt mig för något sådant om det fanns en liten chans att h*n kunde straffas. Stå på dig TS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Inte skulle jag då bry mig om jag fick "väldigt mycket skit" av en person som utsatt mig för något sådant om det fanns en liten chans att h*n kunde straffas. Stå på dig TS!

Okej, och det är du det. Men vissa kanske inte är tillräckligt starka i psyket för att ta emot skit för något som egentligen är rätt att göra. Du måste komma ihåg att alla personer är olika, bara för att du inte skulle bry dig så kanske TS skulle göra det. Endast ts kan avgöra det. Så för att undvika förvirring i framtiden, jag skrev det endast så att ts vet vad som kan komma & jag har inte på något sätt antytt att ts inte är en stark människa då jag alltid har använt orden Om eller Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LadyinRed:
Okej, och det är du det. Men vissa kanske inte är tillräckligt starka i psyket för att ta emot skit för något som egentligen är rätt att göra. Du måste komma ihåg att alla personer är olika, bara för att du inte skulle bry dig så kanske TS skulle göra det. Endast ts kan avgöra det. Så för att undvika förvirring i framtiden, jag skrev det endast så att ts vet vad som kan komma & jag har inte på något sätt antytt att ts inte är en stark människa då jag alltid har använt orden Om eller Kanske.

Och jag påstod ingenting annat heller. Precis som du skrev "om" eller "kanske" skrev jag ur mitt perspektiv, att JAG inte skulle bry mig och att TS ska stå på sig. Därför förstår jag inte var du vill komma.


   
SvaraCitera