Aviseringar
Rensa alla

KILL ME


Ämnesstartare

Orkar inte att min familj tvingar mig att titta på melodifestvalen. De är så himla tråkigt.

OMG hör ni första låten låter ju exakt som "man boy" killarna måste ju driva!!! [cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Usch, jävla barnprogram, kollade dock upp Torsten Flincks låt på youtube, det var bra skit. Det värsta jag vet just nu är uttrycket "mello" nästan lika fult som "fejjan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa vist är de fult. vill fan fly från sverige. så jävka tråligt land. mello? vad gick snett?


   
SvaraCitera

Mysig och pysig plastunderhållning för massorna/pöbeln/hela familjen finns över allt annars också tyvärr, går inte fly från. Det är konstigt för just musikprogram brukar SVT i övrigt vara jävligt bra på men här skämmer man ut sig varje år. Det är extra smärtsamt att se på melodifestivalshelvetet om man faktiskt gillar musik, då gör det ont i hjärtat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför SVT kan ni inte fatta att detta inte är bra. jag vill fly till 60 talet. där musik hade en klass och var bra.


   
SvaraCitera

Jo visst var bra, Dylan 65-66: det var grejer det, satan. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja ha feft i England på 60, 70, och 80 talet sen blev man född på 90 talet.
-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

left *


   
SvaraCitera

Ja fyfan vad fint, vinylskivor, bra tillgång till röka och hippiemålade volkswagen typ 2-bussar. [love]

inget jävla idol, ingen siba-fabian och inget takida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, nu har jag flyttat in till mitt rum och sitter och lyssnar på mina LP [love]

Åå, vad har jag för framtid. Kommer bara sitta och krama mina vinylskivor i någon lägen het i föroten i london som jag längtar efter. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag blir fan hård bara jag läser det. Ja tänk att sitta i fucking Brixton och lyssna sönder just Guns Of Brixton. [love][love]
Jävla skittid man är född in i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill fan göra ett nyll land där de bara ska vara bra musik. Spelningar med bra band varje kväll, svart vita fina bilder och bara att mitt liv ska vara underbart. Och så sitter man jär och kommer att leva i 2000 talet. Med avicci.... -.- FML [love]


   
SvaraCitera

Det är skönt att vara lite reaktionär så här på kvällskvisten, nu sätter jag på Blonde On Blonde på stereon och bara är kvasinostalgisk över en tid jag aldrig fick uppleva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter ju underbart. Synd att man inte får joyna bara. Så jag får sitta här i min emsamhet och lyssna på Lou Reed.


   
SvaraCitera

Mm kompletterar upplevelsen lite halvbögigt genom att kolla igenom en Illustrated Biography över Dylan med en massa sköna bilder. Ja det vore nog fint, bra att det kommer lite nytt intressant folk hit på denna internets mörkaste jävla avgrund tycker jag. Inte fy skam det heller även om Reed inte är någon personlig favorit.


   
SvaraCitera