Aviseringar
Rensa alla

Kill problem


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men killar tycker att de kan använda mig för att må bättre eller få uppmärksamhet eller vad som helst. Jag är snäll mot de flesta,  jag är okej snygg och jag sticker inte ut så mycket. Jag är inte den typiska tonåriga tjejen men jag är inte så himla speciell heller. Men om det är en kille som vill få lite bättre själv känsla eller bara ha kvinnlig kontakt så pratar de med mig, de får mig att falla för det (Det här kan hålla på i flera månader) Sen när jag har get dem allt jag kan (Inte sexuellt, utan bara känsla) eller när de känner att de inte behöver mig längre, så försvinner dem bara och skiter i mig. Det här har hänt 3 gånger det senaste året och jag är trött på att det alltid ska sluta så här. Senaste gången så sa en kille till mig att han verkligen gillade mig, jag kände inte samma sak och jag sa det till honom, sen började jag falla för honom och sa det till honom. Då säger han bara att han inte menade det han sa och det var bara för att jag var trött på bimbo tjejerna att jag pratade med dig. Nu är det jag som sitter här och känner mig som värsta fånet för att jag lät mig själv falla för det.... Det jag vill komma med detta är att jag inte vill att det ska hända igen, jag vill kunna lita på folk, men om det här alltid händer som kommer jag inte kunna lite på folk igen. Jag är en snäll person och jag vill fortsätta att vara det, men som sagt jag kan inte lita på folk. 

Tips tack! 🙂

T


   
Citera
Ämnesetiketter

Det bästa tipset jag kan komma med är att inte ge upp och inte rea ut dig själv. Man ska känna att man är värd att behandlas bra, och om folk inte gör det är det bara att gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser inte att jag rea'r ut mig själv. liksom ska jag vara taskig mot folk och inte bry mig? För det är helt enkelt inte sån jag är.....


   
SvaraCitera

matildaboden:
Jag anser inte att jag rea'r ut mig själv. liksom ska jag vara taskig mot folk och inte bry mig? För det är helt enkelt inte sån jag är.....

Säger inte att du gjort det, menar bara att det lätt kan bli så. Har själv gjort det för att jag varit för snäll.


   
SvaraCitera

Vet hur det känns. När jag var yngre var jag översnäll mot personer som inte ens var värda min blick! Hade jag varit du hade jag avbrutit kontakten med dom killarna som gör så, att bara använda dig som "någon istället för bimbos" är inte okej alls. Berätta,, låt ingen köra över dig och visa att du är en stark självsäker kvinna. Jag lovar, du tjänar mer på vägen än att inte våga. Tro mig!! Du kan alltid PMa om det är något, vännen. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset!:)


   
SvaraCitera

om man skulle leta flickvän så en liten rädsla inom sex biten känner ja osäker heten å ge just du de lilla extra


   
SvaraCitera