Aviseringar
Rensa alla

Killa och sånt


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 14 år och snart fyller 15. Jag har precis träffat en kille och vi är ihop men "problemet " är att mina föräldrar låter mig inte träffa killar och jag vill inte ljuga längre. Jag har religiösa föräldrar och de vill inte att jag träffar killar. Själv är jag inte religiös alls men har respekt för mina föräldrar och vill inte ljuga men jag gillar honom och vill inte förstöra vår relation eller vänskap jag är tesytom jättebra kompis med hans vänner, jag är rädd att förlora de också. Jag har pratat med mina föräldrar om när de tycker att det är passande för mig att träffa killar och då har de sagt att du måste mins vara 17. Jag vet att killar inte är hela värden och att vi förmodligen inte kommer att gifta oss men jag vill verkligen inte såra honom eller min familj


   
Citera
Ämnesstartare

Hanna_larsson :
Hej jag är en tjej på 14 år och snart fyller 15. Jag har precis träffat en kille och vi är ihop men "problemet " är att mina föräldrar låter mig inte träffa killar och jag vill inte ljuga längre. Jag har religiösa föräldrar och de vill inte att jag träffar killar. Själv är jag inte religiös alls men har respekt för mina föräldrar och vill inte ljuga men jag gillar honom och vill inte förstöra vår relation eller vänskap jag är tesytom jättebra kompis med hans vänner, jag är rädd att förlora de också. Jag har pratat med mina föräldrar om när de tycker att det är passande för mig att träffa killar och då har de sagt att du måste mins vara 17. Jag vet att killar inte är hela värden och att vi förmodligen inte kommer att gifta oss men jag vill verkligen inte såra honom eller min familj.  Vad ska jag göra? hjälp?


   
SvaraCitera
Haien

Jag vet inte vad du ska göra, men säg att du verkligen gillarhonom, och att ni inte kommer göra något dumt. Om det ändå händer så behöver man ju inte säga det. 


   
SvaraCitera

Tänk att folk ännu gillar att förstöra andras liv med religionen som ursäkt. Jag tycker du ska skita i dom och göra hur du villMycket glad


   
SvaraCitera

Lev ditt eget liv


   
SvaraCitera