Aviseringar
Rensa alla

KILLAAR! Lätt eller svårfångad?!


Ämnesstartare

Heyyy, för hmm, 2 veckor sedan träffade jag en kille. Han är snygg, snäll.. äh, ja han är helt enkelt perfekt pojkvänsmaterial. Han verkar ganska intresserad av mig, eller vet inte, det är så svårt att veta... Men nu kommer min fråga till alla killar, hur ska jag bete mig? Ska jag höra av mig hela tiden med gulliga sms, frågor om att träffas osv eller ska jag vara lite mer reserverad och upptagen, UTAN att vara otrevlig eller dryg förstås?

Jag själv faller lätt för killar som är lite svårfångade, man vill ju alltid ha det man inte kan få, eller? Hur vill ni att erat på g ska vara?
[bigsmile]


   
Citera

Du ska vara dig själv. Men tona ner dig om du är överdrivet jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså mitt emellan är väl okej. Ge han bara lite space och så 😛 Och dreggla inte efter honom 😛


   
SvaraCitera

sig själv [tired]
men vill man försämra oddsen så är det ju upp till en själv, men du kommer ju bara förlora på att vara omogen


   
SvaraCitera

isola:

Men tona ner dig om du är överdrivet jobbig.

[love]


   
SvaraCitera

förstår inte varför folk ska envisas med att låtsas vara någon de inte är.


   
SvaraCitera

Var dig själv. Känns väl inte så härligt om han faktiskt faller för dig och sedan visar det sig att det inte var dig han gillade, utan någon du förställde dig till?

Dessutom är medvetet användande av trick endast tecken på att man inte är intressant som peson i sig.


   
SvaraCitera

jjosefin:

Ska jag höra av mig hela tiden med gulliga sms, frågor om att träffas osv eller ska jag vara lite mer reserverad och upptagen, UTAN att vara otrevlig eller dryg förstås?

Om du är skön så är det ju ok om du är lätt.

Annars skulle det ändå inte fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir så trött på människor som spelar svårflörtade. Ville bara säga det.

jjosefin:

Ska jag höra av mig hela tiden med gulliga sms, frågor om att träffas osv eller ska jag vara lite mer reserverad och upptagen, UTAN att vara otrevlig eller dryg förstås?

nåt mellanting kanske? du ska förstås inte höra av dig HELA TIDEN, men du ska inte heller vara upptagen och reserverad HELA TIDEN.
Du förstår vad jag menar. Lagom är alltid bäst 🙂

Om du spelar svårflörtad kanske han tror att du inte är intresserad av honom, och då kan det sluta i katastrof. Tänk om han träffar någon annan?
Men verkar du å andra sidan väldigt reserverad (utan att för den skull vara otrevlig) så kanske han helt enkelt tröttnar och går vidare till någon annan. Han kanske tror att du inte vill någonting då!


   
SvaraCitera

jjosefin:

Men nu kommer min fråga till alla killar, hur ska jag bete mig?

Överraska honom! Släng dig över honom och slit av honom kläderna... Det är så alla killar vill bli behandlade innerst inne! [y]


   
SvaraCitera

Han kommer förhoppningsvis tappa intresset om du spelar svårflörtad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Han kommer förhoppningsvis tappa intresset om du spelar svårflörtad.

Hur kan det då komma sig att jag, och säkert många andra tjejer, blir mer tända på en kille när man blir dissad eller liknande? När det blir lite "man vill alltid ha det man inte kan få"...


   
SvaraCitera
Åtta

jjosefin:

Hur kan det då komma sig att jag, och säkert många andra tjejer, blir mer tända på en kille när man blir dissad eller liknande?

Det beror på att tjejer är dumma i huvudet.

Dold text: EDIT: Omformulerat för att undvika personangrepp.


   
SvaraCitera

jjosefin:

Hur kan det då komma sig att jag, och säkert många andra tjejer, blir mer tända på en kille när man blir dissad eller liknande?

jjosefin:

När det blir lite "man vill alltid ha det man inte kan få"...

Av den anledningen.

Dock följs det ofta åt med att man blir besviken när man väl får det man ville ha, såvida inte vederbörande verkligen var intressant.


   
SvaraCitera

Lätt. Ner på rygg bara.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Det beror på att tjejer är dumma i huvudet.

Wörd biatch.


   
SvaraCitera