Aviseringar
Rensa alla

Killar


Ämnesstartare

Hej, Hur vet man att en kille är seriös?
Jag har hållt kontakten med en kille via internet väldigt länge nu. Vi bor i samma stad och vi brukar åka samma buss hem några gånger... Men ja e lite blyg av mej och vågar inte riktigt träffa han. Men i blan verkar han så snäll och omtänksam och i bland så verkar han så annorlunda och inte alls seriös. Hur ska jag veta om han är seriös eller bara driver med mej?
Vi pratar aldrig med varandra i när vi ser varandra, och när vi pratar på datorn så är det inte direkt några långa konversationer utan oftast skirvern han bara att han vill att jag kommer till han... HUr ska man veta ?


   
Citera
Ämnesstartare

Han verkar inte speciellt seriös, ne.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hur gamla är ni?

Och nä, om ni aldrig direkt pratar om något så verkar det inte speciellt seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Framgår väl ganska så tydligt att han är seriös i att han vill knulla dej?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi är 16, och 17


   
SvaraCitera

Han driver med dig, hade också drivit med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriös kan man inte kalla honom nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Han driver med dig, hade också drivit med dig

hahah why? whyyyyy :p


   
SvaraCitera

retstickler:

hahah why? whyyyyy :p

För tjejer misstolkar allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte hur snäll och omtänksam:s motsatspol blir oseriös.

Hur som helst, har han uttryckt en vilja av att du ska komma till honom, så är det väl rätt uppenbart att han vill knulla - 1 gång. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm.. nja. Asså eftersom att ni inte har kommit så långt i eran "relation" så är det ju svårt att avgöra. Samla mod och snacka med honom som om han vore en kompis. Släpp loss! Nästa gång då ni ses på t.ex. bussen, sätt dig bredvid honom och snacka om vad som helst. Visa du att du är avslappnad och ha självförtroende!.. så kommer han garanterat att öppna ögonen. Se bara till att inte va för mycket på och lek inte svårfångad.[no-no] Lycka till[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När du vet behöver du inte ens ställa frågan. Det skulle vara intressant att få veta hur gammla ni är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja e 16 han 17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han bara säger "kom till mig" ... intressant.


   
SvaraCitera

pallo217:

Han driver med dig, hade också drivit med dig


   
SvaraCitera