Aviseringar
Rensa alla

killar?


Ämnesstartare

vi alla vet ju att vissa tjejer inte luktar/smakar så jätte gott i underlivet och jag vet att man kan ändra på smaken. Men skulle ni slickat en tjej även om det smakade så som det nu gör vanligtvis? Äcklas ni efteråt? BERÄTTA VETJA 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

De gånger det har hänt har det vart precis efter duschen å då äre inga prob [no-no] Fast visst, en liten karamell efter är väl inget man säger nej till [blush]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

Va? Min tjej doftar rosenbuskar i sitt underliv? Varför skulle jag inte vilja gå freakiedeaky där var gång jag får chansen?

Alla är ju inte lika awesome, tänk på dem. [no-no]

[wink]


   
SvaraCitera

Om jag vet att det inte smakar gott så låter jag nog bli. Luktar det dock inte ens gott, låter jag dock bli tjejen öht. Kan hon inte ens sköta sin intimhygien så ska hon inte få ha något att göra med mig. [mad]

Kviq:

Alla är ju inte lika awesome, tänk på dem. [no-no]

[wink]

Skillat att hinna citera precis innan jag raderar.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

Skillat att hinna citera precis innan jag raderar.

Har skillz, vettu. [wink]

Men kan ta bort om du ej vill ha det svaret där.


   
SvaraCitera

Kviq:

Men kan ta bort om du ej vill ha det svaret där.

Nä, spelar ingen roll, hade bara missförstått vad hon frågade efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kan hon inte ens sköta sin intimhygien så ska hon inte få ha något att göra med mig.

Ja det har du faktiskt rätt i men vissa tjejer kan ju ej rå för att det luktar/smakar då det handlar om att pH-värdet i underlivet förändras [wink]


   
SvaraCitera

exclusive:

Ja det har du faktiskt rätt i men vissa tjejer kan ju ej rå för att det luktar/smakar då det handlar om att pH-värdet i underlivet förändras [wink]

Det finns rätt mycket preparat, dieter och metoder man kan använda för att bli kvitt det om man bara har viljan till det. [no-no]


   
SvaraCitera

Tjejer luktar så gott endå, så jag bryr mig inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker så här, om hon luktar illa, men suger ändå av mig oberoende av hur jag luktar (svettigt det blir där nere). Så får man betala tillbaka lite.. inte så farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flashdance:

Jag tänker så här, om hon luktar illa, men suger ändå av mig oberoende av hur jag luktar (svettigt det blir där nere). Så får man betala tillbaka lite.. inte så farligt.

precis killar 😉 lär er av en mogen kille haha. Tror ni sperma smakar gott lixsom uch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exclusive:

då det handlar om att pH-värdet i underlivet förändras [wink]

Kul att se någon slicka en fitta med 0-1 pH-värde 😀


   
SvaraCitera

Fräscha tjejer smakar gott.


   
SvaraCitera

exclusive:

Men skulle ni slickat en tjej även om det smakade så som det nu gör vanligtvis?

Vet inte hur det smakar vanligtvis, från det jag har varit med om smakar det gott [tard]


   
SvaraCitera

varför skall man slicka en tjej för?[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera