Aviseringar
Rensa alla

Killar


Hon ser ju ut som nån satt på na så hårt att huvudet bankats mot en vägg så pass många gånger att det blivit missformat


   
SvaraCitera

Detta är ju överhuvud taget under förutsättning att man nu skulle se "manligt" och "kvinnligt" som eftersträvansvärda ideal.


   
SvaraCitera

Hon var rätt ful på bilden du först postat.


   
SvaraCitera

Finns betydligt snyggare bilder på henne. Hon ser bra ut, men är inte utstickande, what can I say.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Bara för att du är kurvig betyder inte det att just din nivå av kurvighet är kvinnligare än hennes.

Jag gillar inte mina kurvor, och varför tror du ens jag är kurvig? vad fick dig att tro det?? Men ja, nu har jag det men notera att jag inte är tjock. Min kropp är den på bilden och en sådan typ av kropp måste väl vara finare i formen än en alldeles rak, blek och smal kvinna? :S

KingGurka:

men jag hade inte bangat henne, sett ur ett kroppsligt perspektiv.

Jag kan hålla med om att hon kan vara attraktiv p.g.a. sminket och kläderna, men kroppen? den är inte kvinnlig ju, såvida man inte tänder på breda axlar och smala tjejer...

thm_phpGyzF1v.jpg


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hon har inga höfter alls överhuvudtaget, förstår inte att man som man kan tycka det är attraktivt

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Men sluta vara bitter på smala tjejer


   
SvaraCitera

Sa ra:

varför tror du ens jag är kurvig?

Hon har en del kurvor, du benämner henne som "alldeles rak", och säger:

Sa ra:

men jag har inte alldeles rak kropp för det

vilket tyder på att du har mer än en del kurvor.

Sa ra:

Jag kan hålla med om att hon kan vara attraktiv p.g.a. sminket och kläderna, men kroppen? den är inte kvinnlig ju, såvida man inte tänder på breda axlar och smala tjejer...

Smink och kläder gör en inte attraktiv. Eller, de kan påverka lite, men ytterst lite, vad gäller mig. Ser helst vackra kvinnor UTAN kläder och smink om jag ska vara ärlig.

Och som sagt, du har en väldigt snäv definition av vad som är "kvinnligt" samt att det bara är det som tycks "normalt" att tända på. Jag kan definitivt tända på bredaxlade kvinnor, ett av mina ex var rätt bredaxlad på ett väldigt attraktivt sätt, och jag kan tända på tjejer som är läskigt smala - men det bredaxlade exet var snarare småmullig.
Utseende är bara en del av fysisk attraktionsförmåga.
Fysisk attraktionsförmåga är bara en del av den totala attraktionsförmågan.

Jag kan tända på 98% av jordens kvinnliga (som i av kvinnokön) kroppar mellan 14 och 35, om de matchas med ett bra kroppspråk, en utstrålning och en personlighet.


   
SvaraCitera

ser väl ok ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Och som sagt, du har en väldigt snäv definition av vad som är "kvinnligt" samt att det bara är det som tycks "normalt" att tända på.

Nej, jag menar att det är normalt att tända på tjejer med rak kropp eller att tycka det är attraktivt. det är det det hela handlar om


   
SvaraCitera

Sa ra:

jag menar att det är normalt att tända på tjejer med rak kropp

bra, då missförstod jag dig hela tiden [smile]


   
SvaraCitera

Nej, ser ut som en raptor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bra, då missförstod jag dig hela tiden [smile]

okej? Det är knappast kul att känna att man blir ignorerad för tjejer med kroppar som män.?


   
SvaraCitera

Sa ra:

okej? Det är knappast kul att känna att man blir ignorerad för tjejer med kroppar som män.?

men herregud............................. vill du att alla killar ska tända på din kropp? sorry but that's not gonna happen. killar har olika smak you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vill du att alla killar ska tända på din kropp? sorry but that's not gonna happen. killar har olika smak you know

Nä? Ehm, ja? Bara för att det är snygga killar som uppmärksammar dig, behöver du inte vara sånhär mot mig?


   
SvaraCitera