Aviseringar
Rensa alla

killar!!


Ämnesstartare

vad tycker ni om tjejer som bär blöja under sin one pice?


   
Citera
Ämnesstartare

Ett måste till hösten. Blöjan ska helst gå i nyanserna honungsgul, plommonlila och cerise.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It's the only way I can come [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det tjejor som inte gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis skaffat blöja o undrar samma


   
SvaraCitera

Tänker nog på någon annan one piece för jag fattar verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

annan one piece

seriertii tidngnghh


   
SvaraCitera

Brk g:

seriertii tidngnghh

Ja precis och då fattade jag verkligen inte vad hon menade med blöja. Men googlat lite nu och det verkar även vara ett klädesplagg, det var mer än vad jag visste innan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja precis och då fattade jag verkligen inte vad hon menade med blöja. Men googlat lite nu och det verkar även vara ett klädesplagg, det var mer än vad jag visste innan!

skaffa mer kunskaper om plagg är nr 1 på din prioterts lsita


   
SvaraCitera

Brk g:

skaffa mer kunskaper om plagg är nr 1 på din prioterts lsita

Ja det är det från och med nu. Känner mig sjukt efter och väldigt arg på mig själv som inte känt till och burit ett hett plagg som one piece.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja det är det från och med nu. Känner mig sjukt efter och väldigt arg på mig själv som inte känt till och burit ett hett plagg som one piece.

helt ärligt, lär dig kaftan, tunika, anorak m.m.


   
SvaraCitera

Brk g:

helt ärligt, lär dig kaftan, tunika, anorak m.m.

Haha okej ska genast sätta igång. Antar att jag har en lång kväll framför mig om jag ska ta ikapp alla tuffa plagg som jag missat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha okej ska genast sätta igång. Antar att jag har en lång kväll framför mig om jag ska ta ikapp alla tuffa plagg som jag missat.

ja men man får välja sina strider s.a.s.


   
SvaraCitera

är ju inge fel ha blöja hela tiden.jag har för jag e sängvätare men jag har på dan oxå för de känns bra ju.e jätteglad jag får ha de å kommer nog aldrig sluta


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera