Aviseringar
Rensa alla

Killar: är det viktigt med dyra underkläder, från te.x Victoria's secret?


Ämnesstartare

Eller duger en bh för 150 kr lika bra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Ah asså varje gång jag tagit av mig tröjan när jag hånglar med en kille så säger han: "Aah fan asså du har en t-shirt bh för 99 spänn från Lindex, Äj men jag är ledsen hörru det blir inget sex" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Ah asså varje gång jag tagit av mig tröjan när jag hånglar med en kille så säger han: "Aah fan asså du har en t-shirt bh för 99 spänn från Lindex, Äj men jag är ledsen hörru det blir inget sex" 

Min fråga var ju seriös dock.


   
SvaraCitera

seriöst svar: nej, smink och kläder i allmänhet spelar c:a 0,01 % roll för själva killen


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

gash, varför skulle det spela roll för? Som att fråga om det är viktigt att killar ska ha kallingar från calvin clain eller vad det nu heter.. ._. de flesta killar bryr sig nog lika lite som vi bryr oss om vilka kalsipper dem har på sig.. right?


   
SvaraCitera

Har aldrig varit med om att killen bryr sig om sådant.


   
SvaraCitera

Om han säger något sådant är han homosexuell eller en person som du inte ska ligga med.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Om han säger något sådant är han homosexuell eller en person som du inte ska ligga med.

kan också vara en känslig kille som är öppen med sina behov osv


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

kan också vara en känslig kille som är öppen med sina behov osv

Att ha ett behov av att ha en tjej med en bh som kostar 300kr är djävligt cp. cp = citronpeppar.


   
SvaraCitera

Nej precis innan så ska han börja googla hur mycket min bh kostade. Så hemskt 


   
SvaraCitera
Berit

Nah de ska ändå av


   
SvaraCitera

Tror att 99% av killar inte bryr sig så länge det ser bra ut


   
SvaraCitera

Ja, de måste vara gjorda av guld och diamanter 


   
SvaraCitera

Nej, killar bryr sig inte det minsta om märket eller priset på dina kläder 


   
SvaraCitera

Nepp, har aldrig hänt att jag sagt "nää, men den där ä ju billig... Köp en dyr BH eller stick". Märke å pris spela helt seriöst 0 roll på underkläder!!!


   
SvaraCitera