Aviseringar
Rensa alla

killar bete sig svinigt mot tjejer för att få en massa privilegier?


Ämnesstartare

kan killar bete sig svinigt mot tjejer för att få en massa fördelar?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, eftersom tjejer älskar svin så killar gör det för sex eller mer. Och det fungerar enligt mina  fjärran observationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du fått för fördelar som inte har med tjejer att göra? får man fråga det? för man gör bara tjejer ledsen och gör att dom inte gillar dig längre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog aldrig fått några fördelar, inga extroverta i alla fall, är bara en flanör som ser vad andra människor gör utan att själv vara delaktig


   
SvaraCitera

Nja, men killar verkar tro det i alla fall. Har aldrig hört någon som börjat gilla en kille pga idiot-beteende, snarare tvärtom. Men vissa, antar jag, med dålig självkänsla kanske drar sig till sånna som trycker ner dem? Jag blir i alla fall fruktansvärt irriterad på sånna idioter så de försöker jag helst undvika.


   
SvaraCitera

Inte enbart svinigt, men de som skiftar mellan att vara svin och vara snälla lyckas bra med den manipulationstekniken. 


   
SvaraCitera

Jag ser inga fördelar av att bete mig svinigt mot tjejer, jag tycker det är meningslöst att bete mig som ett svin överhuvudtaget förutom mon min pappa men han förtjänar samma beteende tillbaka. 


   
SvaraCitera