Aviseringar
Rensa alla

Killar, det här är en fråga till er!!!!


Ämnesstartare

Jag går rakt på sak!!! Finns det någon där ute i Sverige (kille) som har något mer än bara sex i sin hjärna. Alla scrollar någon gång igenom instagram eller något liknade, och ser alla dessa söta par. Finns sånt i Sverige, för att jag ser är killar som går på fester varje kväll och festar, samt .....
Så undrar finns det killar som gillar att mysa, gå på bio, kolla på  netflix (allt möjligt) och inte har endast sex i hjärnan.


   
Citera
Ämnesetiketter

julia1130: Så undrar finns det killar som gillar att mysa, gå på bio, kolla på netflix (allt möjligt) och inte har endast sex i hjärnan.

Jag är en sån. Men vi sitter hemma i våran ensamhet för de flesta tjejer verkar ju bara tycka om killar som festar och är allmänt störda av någon anledning. Så det är därför du inte tror att vi finns säkert.


   
SvaraCitera

Asstriid:

Jag är en sån. Men vi sitter hemma i våran ensamhet för de flesta tjejer verkar ju bara tycka om killar som festar och är allmänt störda av någon anledning. Så det är därför du inte tror att vi finns säkert.

Kunde inte sagt det bättre själv


   
SvaraCitera

Asstriid:

Jag är en sån. Men vi sitter hemma i våran ensamhet för de flesta tjejer verkar ju bara tycka om killar som festar och är allmänt störda av någon anledning. Så det är därför du inte tror att vi finns säkert.

Bruh sluta nu vi är inte alls ensamma ha ha haTardig


   
SvaraCitera

Well för det första så är jaf awkward af så fester är inget för migSöt


   
SvaraCitera

Maymay:

Bruh sluta nu vi är inte alls ensamma ha ha haTardig

Ne vi har varandra ^_^


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Ne vi har varandra ^_^

*docking time*


   
SvaraCitera
Cobrak

de finns, du får leta på rätt ställen bara Cool


   
SvaraCitera

Maymay:

*docking time*

😛


   
SvaraCitera
M04
 M04

Bananlåda:

Ne vi har varandra ^_^

Naw gulliga ni va då Rullar ögonen


   
SvaraCitera

M04:

Naw gulliga ni va då Rullar ögonen

HihiRodnar


   
SvaraCitera

jag gillar o va hemma och inte göra ett skit, jag sover helst.  


   
SvaraCitera

julia1130:
Så undrar finns det killar som gillar att mysa, gå på bio, kolla på  netflix (allt möjligt) och inte har endast sex i hjärnan.

Det där låter faktiskt ganska mysigt, hade gärna suttit i en soffa och myst med en tjej och kolla netflix, sex är bara en liten del av en relation antar jag.


   
SvaraCitera

Asså sex är väl mer för att man är ensam. Såg en TED-talk här om veckan där en prostituerad berättade om att det inte är en slump att ensamma män är de främsta kunderna när det gäller att köpa sex. Om man har någon man kan mysa med, hitta på saker med och som man finner allmänt trevlig blir man kanske inte så fokuserad på behovet att få knulla


   
SvaraCitera

Asstriid:

Jag är en sån. 

wtf alltid trott att du är tjej
btw, du har en poäng i det du skriver


   
SvaraCitera