Aviseringar
Rensa alla

Killar, det här är en fråga till er!!!!


spearmint:

wtf alltid trott att du är tjej
btw, du har en poäng i det du skriver

jävlar. samma här. har nog med namn + profilbild att göra. Skriver dock som en kille...


   
SvaraCitera

spearmint:

wtf alltid trott att du är tjej
btw, du har en poäng i det du skriver

Roligasnubben:

jävlar. samma här. har nog med namn + profilbild att göra. Skriver dock som en kille...

Identifierade mig bara som kille igår men nu är jag tjej igen hihi


   
SvaraCitera

Asstriid:

Identifierade mig bara som kille igår men nu är jag tjej igen hihi

oMg dEt GöR jAg mEd


   
SvaraCitera
theooz

Asstriid:

Jag är en sån. Men vi sitter hemma i våran ensamhet för de flesta tjejer verkar ju bara tycka om killar som festar och är allmänt störda av någon anledning. Så det är därför du inte tror att vi finns säkert.

that's why i joined the dark sideGråter


   
SvaraCitera

theooz:

that's why i joined the dark sideGråter

Broooo det där var för deep det vet du Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man fråga hur gammla ni är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Det där låter faktiskt ganska mysigt, hade gärna suttit i en soffa och myst med en tjej och kolla netflix, sex är bara en liten del av en relation antar jag.

Är du svensk, för det är för det mesta svenskar som har det tankesättet( finns även andra)


   
SvaraCitera

julia1130:

Är du svensk, för det är för det mesta svenskar som har det tankesättet( finns även andra)

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Ja

ok, så varför festar inte du då


   
SvaraCitera

julia1130:

ok, så varför festar inte du då

Festar? Jag tror aldrig i mitt liv att jag har blivit bjuden på en fest och om jag skulle bli det hade jag förmodligen inte gått ändå. Jag gillar inte att dricka och idén av att svamla runt på ett främmande ställe med massa folk man inte känner där hälften är packade som fan verkar inte så roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

🙂


   
SvaraCitera