Aviseringar
Rensa alla

Killar


Ämnesstartare

Jag undrar bara en sak, och jag vill jätte gärna höra era åsikter om ämnet. Så varför känns det som alla svenska killar där ute, bara vill ha svenska tjejer. Jag undra därför  om ni killar skulle kunnat dejta någon från afrika eller asien, och i så fall vilket land och varför?


   
Citera

Japan, därför. Punkt slutRullar ögonen


   
SvaraCitera

skulle bara dejta svenskar eller norskor 


   
SvaraCitera

Asstriid:
skulle bara dejta svenskar eller norskor 

Bro sluta ha rätt hela tidenCool


   
SvaraCitera

Nej men beror vilket land i asien typ.


   
SvaraCitera

Östasiatisk, gärna. Afrikansk, ehh.... kanske det...


   
SvaraCitera

en korean gärnaGlatt skålande


   
SvaraCitera

Jag skulle bara kunna vara tillsammans med en tjej från västvärlden med undantag för Sverige.


   
SvaraCitera

Nej, min gräns går vid europa, oceanien och nordamerika. Ifall någon med god personlighet från typ något asiatiskt land så kanske, men tveksamt


   
SvaraCitera

Skulle nog aldrig bry mig särskilt mycket om ursprung hos partner, det viktiga är hur personen är


   
SvaraCitera
Cobrak

kan tänka mig att det har å göra med utseende å kulturella skillnader


   
SvaraCitera
Cobrak

beror väl delvis på utseende å kulturella skillnader antar jag


   
SvaraCitera
Cobrak

kan tänka mig att det delvis har å göra med utseende å kulturella skillnader. sedan är det aldrig fel att ha preferenser så länge man inte exkluderar någon pga stereotyper


   
SvaraCitera

julia1130:
Jag undrar bara en sak, och jag vill jätte gärna höra era åsikter om ämnet. Så varför känns det som alla svenska killar där ute, bara vill ha svenska tjejer. Jag undra därför  om ni killar skulle kunnat dejta någon från afrika eller asien, och i så fall vilket land och varför?

har många vänner som är tillsammans med människor från olika etniciteter och det fungerar jättebra, det beror helt på vem du är som person, absolut inte vart du kommer ifrån ”ursprung” osv.


   
SvaraCitera

Det beror väl på vad TS menar med att "dejta". Dejta enbart för någon eller några timmars rolig samvaro ELLER en dejt som avslutas med ett knull ELLER en dejt som förhoppningsvis är inledningen till ett längre förhållande?

Men rent generellt, jag dejtar gärna andra skandinaver och nordbor, nordeuropéer som tyskor, holländskor och brudar från the UK. Och nordamerikanskor. Samt även brudar från övriga Europa som fransyskor, spanjorskor och italienska brudar. Dom kan vara jävligt häftiga på sitt sydeuropeiska temperamentsfulla sätt. Men där går gränsen för mig vad beträffar dating oavsett syftet med datingen. Undantaget - thailändska brudar som kan vara riktigt häftiga och mysiga.

Däremot skulle jag nog aldrig dejta en arabtjej eller afrikansk tjej eftersom jag inte vill riskera att få hela hennes släkt efter mig som bara har ett enda syfte - att stena mig till döds.


   
SvaraCitera