Aviseringar
Rensa alla

Killar?!


Tezzan
Ämnesstartare

Har träffat en kille i ca två månader nu (inte riktigt förhållande men ändå nån typ av relation har vi haft, men mer för att se om det kan bli ett riktigt förhållande snare). Vi har ju såklart legat o han är INGEN fuckboy!!! Han har varit tydlig med att han vill ha nåt seriöst och han är avvaktande och litar inte på tjejer då han alltid varit ett offer för att de varit otrogna/gått bakom ryggen. Vi har varit utsatta för i princip samma grejer o haft samma egneskaper osv så vi passar egentligen bra. Jag har fått bra tillit till honom o försökt visa detta så gott jag kan..  Hans senaste förhållande tog slut för inte så jättelänge sen då tjejen va otrogen o efter det har han han gått in i en depression. Man går väl inte in i en depression efter en sån grej om han inte har känslor fortfarande för henne, då går man ju vidare?!!! Hon har tydligen sagt till honom innan vi fick kontakt att han måste träffa andra. uppenbarligen känner han nåt där fortfarnade fastän han säger nej när man frågar. Jag har märkt att det har varit lite till och från under dessa månader tillslut frågande jag häromdan om han fortfarande ville ses o så. Då sa han vi klickar kanske inte som vi borde, det finns inga vibbar....... 5 dagar innan dess hade han sagt att vi skulle absolut försöka inleda något o ge detta tid, han sa också att han va ganska säker på att han också skulle få känslor. Jag va tydlig med att säga att jag inte vill bli sårad igen o han sa då det blir du ju inte så länge jag inte dissar. MEN detta är ju precis vad han har gjort, dissat mig nu ju!!  Jag sa att jag vet att jag kommer få känslor fortare än dig.... Just när vi typ avslutade denna relation så kände jag verkligen nåt för honom. 

Problemet är att han fortsatte skicka snaps till mig för att behålla streaken (inte nåt personligt men han väljer ändå att skicka till mig). Jag dissade för att verka svår osv så vi förlorade streaken o sen har han bara fortsatt att skicka till mig ändå. Nu i efterhand har jag bar svarat med en bild eller med en snaps jag skickat till andra också. Killen har också kvar mig på facebook, instagram och snapchat. Min fråga är varför har han kvar mig på dessa social medier, och varför fortsätter han att snapa till mig även om det inte är personligt om han nu vill avsluta. Enligt mig så vill han kanske inte avsluta helt utan han vet inte vad han vill pga av depressionen som relationen med exet ligger till grund för. Han kanske behöver lite tid för sig själv o jag kanske bara ska ligga lågt och låta honom inse att han egentligen känner nåt. VAD TROR NI???? SNÄLLA HJÄLP MIG?!

mvh
En kär tös


   
Citera
Ämnesetiketter

lite för mycket text för mig

borde skaffa glasögon snart


   
SvaraCitera