Aviseringar
Rensa alla

Killar


Ämnesstartare

Okej.. har gillar en kille som vi kallar för Joel i flera flera år. 
Chattar ned han lite sådära till o från, vi har mest en liten skolflörtt om ni fattar, alltså vi ser varandra i skolan och kollar osv..
men för aldrig några tydliga signaler av stt han gillar mig..
Samtidigt så gillar jag en annan kille jag aldrig träffat i värkligeheten utan bara igenom Snapchat. Vi kallar han Emil.
Emil gillar jag väldigt mycket, men vet inte vem jags Sk satsa på.. gillar ju Joel men om inte han gillar mig så är det ju slösad tid.. och Emil kanske inte ens gillar mig..
om jag bestämmer mig för stt satsa på Emil och det skulle bli något mellan oss så skulle nog jag fortsätta tänka på att jag gillar Joel.. jätte kronligt men vet inte vad jags ska göra..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jadu, sålänge du kan inte träffa snapchat pojken eller är dedikerad till att träffa han när ni är äldre är det ingen mening att satsa på honom.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska satsa på han du gillar mest. Sen får du ju se till att träffa Emil eller iallafall snacka i lur med honom innan du bestämmer dig. Har också skrivit med en kille fett länge och för ca 1 månad sedan träffades vi och han var rätt annurlunda mot vad jag förväntade mig 🙂


   
SvaraCitera

Fråga Joel om han bara vill vara vänner eller något mer.


   
SvaraCitera