Aviseringar
Rensa alla

Killar!!!


Ämnesstartare

Okej, så jag behöver lite tips från er killar hur ni helst gillar att bli raggade på ;)) och vad ska man inte göra som tjej som typ ni ”tänder av” på????


   
Citera
Ämnesetiketter
Haien

Att säga i princip vad som helst borde funka på i princip vem som helst. Bara gör.


   
SvaraCitera

Var snäl


   
SvaraCitera

vad som helst. jag kommer sannolikt att dö oskuld. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är troligtvis olika från person till person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var klar och tydlig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
vad som helst. jag kommer sannolikt att dö oskuld. 

Nä, du lär utveckla en bättre personlighet pga tidigare erfarenheter o få ännu fler brudar än andra


   
SvaraCitera

det finns ingen universell regel som kommer fungera på allihop, annat än att ba vara trevlig, ärlig och uppvisa sunt förnuft.

men ";)"-smileyn och felaktig användning av skiljetecken är ett stort no-no för min del iaf


   
SvaraCitera

Det är ju såklart olika. Men någon jag ogillar så oerhört mycket är när tjejer skriver "jag är så fuul :(", "ingen gillar mig", och liksom bara söker uppmärksamhet. 

En annan sak jag verkligen hatar är när de så uppenbart ljuger, speciellt om så töntiga saker som "jag har si-och-så många följare på instagram", "jag ska träffa/har träffat/känner den här kändisen" osv... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dryga tjejer som leker svåra för att få en intresserad. Jag tänder av på det 100%


   
SvaraCitera

Visa att du är intresserad, svårare än så är det inte. Sen beror det ju också på vart du tänker ragga och för vilket syfte.


   
SvaraCitera

när du raggat på många kommer du att veta....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skratta överdrivet åt mina tråkiga skämt, då fattar jag Galen


   
SvaraCitera