Aviseringar
Rensa alla

Killar.??


Ämnesstartare

Okej, såhära är det!
har länge gillat en kille som vi kallar  ” E ” vi har känt varandra sen vi var kanske 4/5 så vi började skolan, så ett jävligt långt tag..
gillar denna killen sååå mycket.. 
är nu 16 och gillar han fortvarande..
hafft han på snap men han tog bort mig ( vi snapade fett mycket) men han tog bort mig och typ ignorerades mig ett tag. 
Skrev för ca 1 år sedan på hans insta dm om han ville göra något, men han var med sina polare just då.. så typiskt så han var gillade de ja skrev o så.. 
vet att hans kompis varit intresserad i mig och tror därför han kanske sagt något konstigt om mig till ”E”.. 
har nu sett att han börjat hänga med en annan tjej som jag gått i samma klass med.. o dom värkar vara på g eller bara en sommar flört, vem vet lixom..
Men denna tjejen gillar inte mig alls.. hon blocka mig på Snapchat så fort jag la till hon hon ignorerar mig hela tiden, maybe för att hon visste att ja gilla han och hon gilla oxå han..
men gillar VERKLIGEN denna killen och skulle så gärna vilja vara med han räcker som vän för mig lixom..
men vad ska jag göra.. vad hade nu gjort.??
hjälp mig..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tappade en insats med min vän och nu måste jag publicera mina nakenbilder.
Mina nakna bilder: photos


   
SvaraCitera

prata med honom


   
SvaraCitera
Pute
 Pute

Vill inte krossa dina drömmar men han är ej intresserad.


   
SvaraCitera
Cobrak

drop him like a hot potato


   
SvaraCitera

Jag vet hur svårt det är, men det bästa är nog ärligt talat att strunta i honom, han är helt klart inte intresserad och du kommer bara må dåligt över att fortsätta tänka på honom.

Lycka tillParty 


   
SvaraCitera