Aviseringar
Rensa alla

Killar! Första tjejen ni älskade, hur var hon?


Ämnesstartare

Hur var första tjejen du älskade och hur ska man göra för att bli älskad av en kille?


   
Citera
sluk
 sluk

Ang din andra fråga. Du ska vara dig själv. Punkt slut. Du ska inte hålla på och ändra på dig bara för att bli älskad av någon herre. Förr eller senare så kommer en person älska dig för den du är. 


   
SvaraCitera
myten

Har haft känslor för en tjej än så länge å hon fuckade med mina känslor totalt, länge sen dock. Var lite charmig och flörta å sånt så blir han säkerligen intresserad om du ser bra ut. Att han ska älska dig är dock inget du har kontroll över 


   
SvaraCitera
Smilen

Söt kort och gott. 


   
SvaraCitera

Var dig själv. Annars är det inte du som blir älskad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Ang din andra fråga. Du ska vara dig själv. Punkt slut. Du ska inte hålla på och ändra på dig bara för att bli älskad av någon herre. Förr eller senare så kommer en person älska dig för den du är. 

Jag måste ju ändra mig, ingen kan ju älska mig som jag är nu. Det är ju helt omöjligt. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

sessan707997:

Jag måste ju ändra mig, ingen kan ju älska mig som jag är nu. Det är ju helt omöjligt. 

Nej du måste ha tålamod. Hur gammal är du? 


   
SvaraCitera

sessan707997:
Hur var första tjejen du älskade och hur ska man göra för att bli älskad av en kille?

Hon var snygg, och jag var dum, det finns en tråd om henne från mitt gamla konto här på um. Jag insåg inte att hon var en självisk skitsnygg tjej som bara gick efter utseende. 


   
SvaraCitera
Exner

Ruttenfisk:
Var dig själv. Annars är det inte du som blir älskad.

^


   
SvaraCitera
Exner

Ont: söt men tråkig.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sessan707997:

Jag måste ju ändra mig, ingen kan ju älska mig som jag är nu. Det är ju helt omöjligt. 

Kan relatera. Men är väl just det, att ens inställning till sig själv syns? Du ska vara den du är - men den versionen som inte hatar den du är. 


   
SvaraCitera

Den enda tjej som jag verkligen var kär i, varför jag nu var det i henne, hon gjorde nädå inget särskilt förutom att dumpa mig och förklara att hon inte intresserade sig i mig, hon hade tänkt göra det med flera killar men så blev det stelt mellan henne och de få vänner hon hade så hon valde att inte göra det. Jag pratade inte med henne på ett halvår. Detta var i högstadiet.


   
SvaraCitera