Aviseringar
Rensa alla

Killar från mellanöstern?


Ämnesstartare

Jag är absolut inte rasist då nästan alla av mina vänner har något utländsktursprung, nästan alla killar jag har dejtat har varit utländska.

Men vad är det med just arabiska killar från mellanöstern?
Drar inte alla över en kant, men VARENDA en jag träffat, pratat med, hållt på med eller dejtat har varit likadana. De är falska av sig, alltså visar en JÄTTEcharmig, bra sida som man dras till. Sen kan de switcha personlighet på 2 sekunder. De kan vara hur gulliga som helst i 1 helt år om ni vill, sen ändras de och visar sitt sanna jag.
De alla har ljugit lika mycket som de andas, bedragit, huggit i ryggen, trakasserat en speciellt med ordet ''hora''.
Man försöker ändra på varje, vara ödmjuk, försöka ändra på de, tala vett med dom.
Men det spelar ingen roll, precis likadana. De ljuger, trakasserar på en GROV nivå, kan dra med alla deras arabiska vänner och trakassera och sprida MASSVIS med rykten som inte är sanna. 

Det värsta är, de flesta är så HJÄRTlösa! De kan utföra handlingar, säga saker utan att känna någon som helst ångest, eller dåligt samvete eller nått. Tycker det är så märkligt! Att de aldrig ens känner känslor, medkänsla eller dåligt samvete efter ett riktigt grovt illa beteende.

Jag är själv svensk tjej, har ingen speciell rasfavorit. Jag kan umgås med människor från alla möjliga olika länder, kommer OFTAST bättre överrens med utländska tjejkompisar också. 
Erkänner att jag kan varit lite blåögd, naiv med utländska killar. De har en spänning, charm man tyvärr lätt dras till....
Men varför och hur kan de vara och bete sig så HELA tiden naturligt utan något som helst dåligt samvete?

Vad har ni för erfarenheter om killar från mellanöstern? Och vad har ni för erfarenheter i en relation mellan en svensk tjej och en arabisk kille?

Intressant att höra lite tankar, erfarenheter och åsikter 🙂

Och inget ''rasist'' snack nu för de är jag fan inte. 


   
Citera
Ämnesstartare

Anonymtjej982: Drar inte alla över en kant

*en kam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såvida du inte är ISIS och kastar bögar från hustak


   
SvaraCitera

De ligger i deras gener att vara elaka mot andra könet . De forskat .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

*en kam

Båda fungerar.

lurifax69: De ligger i deras gener att vara elaka mot andra könet . De forskat .

Det ligger i svenska killars gener att våldta små tjejer när man är 40+? Sluta larva dig.


   
SvaraCitera

lurifax69: De ligger i deras gener

Deras egna länder ser ut som dom gör av en anledning.


   
SvaraCitera
mens
 mens

KAM!! Dra alla över en kam!1

Det finns en obehaglig kultur där, ja. Dock är det verkligen inte genetiskt, om nu någon på allvar tror att ett beteende är genetiskt. Det har med hur mycket landet har utvecklats att göra. 


   
SvaraCitera

Orange:

Båda fungerar.

Det ligger i svenska killars gener att våldta små tjejer när man är 40+? Sluta larva dig.

Lägg ner nego .


   
SvaraCitera

Jag är kille och jag är inte bög eller nått sånt.
Det beteende som du förklarar hos dessa killar kanske är sant, alla kanske inte är det men jag kan tänka mig att de flesta killar i orten är så, tyvärr.
Så som jag har behandlats i högstadiet har det bara vart negativt, dock var dem killarna ganska kul ibland och de gjorde inget mot mig egentligen, det var snarare andra puckon som gjorde livet surt för mig, de var väl kanske inte de smartaste men dem killarna som vara araber var nog både elaka och snälla men de gick aldrig över gränsen.
Dock så var det några som aldrig riktigt vågade röra mig men som tittade på och på nått vis håll mig kvar när de visade mig vidriga klipp men det var svenskar, araber och nån annan afrikan, speciellt en kille men han gjorde det mest för att verka tuff eftersom att hans brorsa satt i fängelse. Men INGEN av dem kunde jag riktigt lita på, en kille Petter som kommer från Polen var schysst, dum som jag kan vara ibland så glömde jag mitt guldhalsband (inte nått blingbling men ett värde har det ju) och en klocka (ingen fin dock) som jag hade glömt på toa och så sa han ''hallå där du glömde något'' och så sa jag något om att man kunde få 10% av hittegodsets värde men han fick 40kr eller nått iaf.
Menmen, det finns idioter överallt och ingen av dem kommer man någonsin kunna lita på så vadfan, sen om det finns fler i vissa länder än andra ja må så vara.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Deras egna länder ser ut som dom gör av en anledning.

Krig lata människor som gjort landet .


   
SvaraCitera

Det beror på att de ofta har en genomrutten kvinnosyn (hört hur många av dem pratar om kvinnor) och betraktar svenska tjejer som lösaktiga slampor de kan behandla precis hur de vill. Många av dem, självklart inte alla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har vänner från Mellanöstern och de är inte så. 

Skulle inte direkt säga att svenskar är något bättre.... -.-


   
SvaraCitera
mens
 mens

SvenskWithAttitude: ag har vänner från Mellanöstern och de är inte så.

Det är aldrig alla. Det går endast att prata i generella termer.


   
SvaraCitera

Anonymtjej982:
Jag är absolut inte rasist då nästan alla av mina vänner har något utländsktursprung, nästan alla killar jag har dejtat har varit utländska.

Men vad är det med just arabiska killar från mellanöstern?
Drar inte alla över en kant, men VARENDA en jag träffat, pratat med, hållt på med eller dejtat har varit likadana. De är falska av sig, alltså visar en JÄTTEcharmig, bra sida som man dras till. Sen kan de switcha personlighet på 2 sekunder. De kan vara hur gulliga som helst i 1 helt år om ni vill, sen ändras de och visar sitt sanna jag.
De alla har ljugit lika mycket som de andas, bedragit, huggit i ryggen, trakasserat en speciellt med ordet ''hora''.
Man försöker ändra på varje, vara ödmjuk, försöka ändra på de, tala vett med dom.
Men det spelar ingen roll, precis likadana. De ljuger, trakasserar på en GROV nivå, kan dra med alla deras arabiska vänner och trakassera och sprida MASSVIS med rykten som inte är sanna. 

Det värsta är, de flesta är så HJÄRTlösa! De kan utföra handlingar, säga saker utan att känna någon som helst ångest, eller dåligt samvete eller nått. Tycker det är så märkligt! Att de aldrig ens känner känslor, medkänsla eller dåligt samvete efter ett riktigt grovt illa beteende.

Jag är själv svensk tjej, har ingen speciell rasfavorit. Jag kan umgås med människor från alla möjliga olika länder, kommer OFTAST bättre överrens med utländska tjejkompisar också. 
Erkänner att jag kan varit lite blåögd, naiv med utländska killar. De har en spänning, charm man tyvärr lätt dras till....
Men varför och hur kan de vara och bete sig så HELA tiden naturligt utan något som helst dåligt samvete?

Vad har ni för erfarenheter om killar från mellanöstern? Och vad har ni för erfarenheter i en relation mellan en svensk tjej och en arabisk kille?

Intressant att höra lite tankar, erfarenheter och åsikter 🙂

Och inget ''rasist'' snack nu för de är jag fan inte. 

Man lär sig av sina misstag men jag håller med dig till 100% det du skriver att mååånga beter sig så dåligt och har vidrig kvinnosyn! 
JAg har varit ute på krogen mkt och fester och jag har sett mkt skit och det är nästan bara såna typer av människor som syns med inte accepterat beteende! 

Ärligt så hatar jag dom, undviker till varje pris att ha dom i närheten av en speciellt på fyllan!  
Vrf kan ni undra , jo för jag har blivit rånad och misshandlad..

Säger inte heller alla är taskiga eller vill ngt illa men i detta sjuka samhälle så går ingen säker så jag håller heller avståndet och är på min vakt! 

Gör dig själv en tjänst, låt inte bli frestad av svin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Jag har vänner från Mellanöstern och de är inte så. 

Skulle inte direkt säga att svenskar är något bättre.... -.-

Antagligen för du är en kille. Men blir en annan sak relationsmässigt / könsmässigt. Alltså, att de kanske är ''sköna'' typer mot killar och kompisar. Men mot tjejer har de en viss syn, speciellt på svenska tjejer tyvärr. Och det märkliga är att varenda en, inte 1 eller 2. Utan alla killar jag pratat med eller dejtat eller haft närmare kontakt med. Nej har inte knullat runt med alla dessa, men haft närmare relationer, kontakt, o med vissa ''dejtat''. Och alla har i slutändan bettet sig som svin, lämnat en, ljugit och huggit en i ryggen, trakasserat och spridit rykten och skickat sina arabiska vänner för att trakassera en, fast man inte gjort nått FEL. Kanske nått misstag eller nått tjafs där jag står upp för mig eller käftar tillbaka om min rätt. Men inte annars...


   
SvaraCitera