Aviseringar
Rensa alla

Killar hjälp mig nu


Ämnesstartare

Hallåå där! 

Jag behöver hjälp som ni kanske fattat är jag tjej och behöver lite hjälp med hur man får en kille att falla, eller liksom vad är det killar dras till med tjejer och va dom tycker är attraherande? 
Nu menar jag enbart personlighetsmässigt eller nej jag skoja kanske lite utseende oxå typ såhär smink, frisyrer och kläder men inte hårfärg och ögonfärg och sånt där! 

Hur blir man kompis med en kille, vad gillar ni att snacka om? Vad är attraherande med tjejer personlighetsmässigt? 

hur ska ja göra för att få igång en konversation? 

Juste en helt bara random fråga nu när jag ändå är igång och skriver till er killar, jag undrar vad ni tänker när en tjej skickar en bild i typ ett urringat linne så man ser tuttarna. Blir ni såhär glad, ledsna, arga eller såhär tycker ni om att snapa med sånna eller blir ni äcklad och tycker de är skumt? Är bara otroligt nyfiken. 


   
Citera

Va straight forward och ta initiativ


   
SvaraCitera

Ta initiativ, öppen med hur du känner. Många killar gillar ju att snacka om bilar, annars nått sorts personligt intresse. Att få bilder finns nog ingen kille som blir sur över 


   
SvaraCitera
Haien

Allt du frågar efter kommer variera beroende på vilken kille det handlar om, men gemensamma intressen är en bra sak att prata om. Ju större intresse det är för båda, desto roligare är det också att prata om. Enn annan sak som jag tror många killar uppskattar är om tjejen tar lite mer initiativ.

Ang. random fråga:
Skulle tro att personen är så med alla och därmed kanske inte speciellt reserverad för någon speciell. Det skulle enligt många vara attraherande och liknande, men tror många också blivit avtända på tanken om något seriöst med personen. Detta är såklart med att det är en sexuellt menad underton i bilden i åtanke, inte bara att personen råkade ha sånt linne på sig och det blev en bild i det.


   
SvaraCitera

Var dig själv, duh


   
SvaraCitera