Aviseringar
Rensa alla

Killar hjälp mig


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp. Jag ska träffa min kille om två veckor igen och jag vill blow his mind. Vill ge honom sjukaste blowen och bah få honom njuta på en helt ny nivå. Jag vet att första steget är att ta initiativ. Men nu vill jag veta alla små saker, tips o tricks typ. Vad tycker ni är skönt? Juste han är rätt dominant av sig och jag är rätt uppkäftig o kaxig i sängen om det ens är väsentligt ahhaha. Tack på förhand!


   
Citera

Bort från min minecraft server med ditt icke kristna beteende!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Bort från min minecraft server med ditt icke kristna beteende!

Fan nu är jehovas efter mig igen


   
SvaraCitera

Bit han i kuken så blodet sprutarParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Bit han i kuken så blodet sprutarParty

Testade det sist, bet av strängen


   
SvaraCitera

Med kanske EN MILJARD porrfilmer online för gratis beskådan så är det väl tveksamt om du får mer djupgående svar på din fråga på UM än vad du själv kan fördjupa dig i genom det ofantliga porrnätet > internet.  Blink  Glad  Mycket glad


   
SvaraCitera

Maja0303:

Testade det sist, bet av strängen

Herrejävlar säg inte sånt det gjorde legit ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
Med kanske EN MILJARD porrfilmer online för gratis beskådan så är det väl tveksamt om du får mer djupgående svar på din fråga på UM än vad du själv kan fördjupa dig i genom det ofantliga porrnätet > internet.  Blink  Glad  Mycket glad

Sant sant dags att go incognito 


   
SvaraCitera

Bara go with the flow, det är nog inte så svårt. Är väl sexigt ifall du lyckas få ned hela/majoriteten av hans kuk i munnen...


   
SvaraCitera

Maymay:

Herrejävlar säg inte sånt det gjorde legit ont

Ah fuck ja kände osså de


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Ah fuck ja kände osså de

Asså det verkligen hoppar till i ens inreLedsen


   
SvaraCitera

Maymay:

Asså det verkligen hoppar till i ens inreLedsen

Får en att vilja skada sej själv för att jämna ut smärtan


   
SvaraCitera

Maja0303: han är rätt dominant av sig

satsa på det Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:
Bara go with the flow, det är nog inte så svårt. Är väl sexigt ifall du lyckas få ned hela/majoriteten av hans kuk i munnen...

Jävligt svårt asså den är grov och minst 18cm och jag är en extremt liten tjej på 148,6cm. Får ner typ halva sen kvävs jag hahahah.


   
SvaraCitera

Maja0303:

Jävligt svårt asså den är grov och minst 18cm och jag är en extremt liten tjej på 148,6cm. Får ner typ halva sen kvävs jag hahahah.

Då gör du så gott du kan. Tror ändå att han uppskattar det hela


   
SvaraCitera