Aviseringar
Rensa alla

killar, hur bra är ni egentligen på att ragga?


Ämnesstartare

Hej som rubriken säger är jag väldigt nyfiken på hur killarna raggar i allmänheten typ vart ni träffar tjejer och vad ni gör för att få kontakt med de


   
Citera

giphy.gif


   
SvaraCitera

På en skön sandstrand är det jävligt lätt att ragga och även brudarna raggar som fan... hämningslöst.  Glad

ragga.jpg


   
SvaraCitera

LivingImageSnowDay_Pecci.gif


   
SvaraCitera

Inte så bra alls egentligen, jag är mest ute och dricker på fest och lokal och ser om jag råkar få kontakt och kemi med någon, går aldrig ut med syftet att ragga direkt. Det handlar nog mer om att jag till slut ser att "oj det här går nog" - då agerar jag. Jag tycker inte att det blir bra när man försöker ragga på ett sånt där uppenbart jävla vis out of the blue.


   
SvaraCitera

Jag kan inte ragga eftersom jag inte förstår om jag raggar eller inte.LivingImageSnowDay_Pecci.gif


   
SvaraCitera

Jag går aldrig ut för att ragga. Går jag ut så går jag ut för att ha roligt. Träffar jag sedan en trevlig och ball brud så är det liksom bara ett plus. 


   
SvaraCitera

Helt värdelös. Fast det beror nog också på att jag inte raggar, och gör jag det så är det mest på skoj. Liksom skämtsamt, men då enbart på personer som jag redan känner och ser som vänner. Och dom vet ju att jag bara skämtar.
Men jag skulle aldrig försöka limma på någon främmande brutta. Eller ens prata för den delen. Kan inte. Kan inte prata med främmande tjejer, om det är så att det är just för att jag är intresserad av henne och endast därför som jag söker kontakt.
Och jag tänker ju inte heller pressa mig själv till det och inte utsätter jag mig för sådana situationer. 
Så därför går jag ju inte ut för att ragga. 
Detta skulle kunna anses som ett problem då jag kan tyckas lägga upp många hinder för mig själv. Men så är det inte. Alltså att det skulle vara ett problem. För att eftersom att jag ändå är nöjd med livet som det i nuläget är, och heller inte ser mig i behov av tjej så är det heller inte något speciellt med det som motiverar mig att göra något åt detta. 

Okej, svaret blev rätt så långt. Men, men.    


   
SvaraCitera

Konsten att ragga är att inte ragga utan bara vara förbannat charmig mot alla så att folk till slut börjar ragga på en själv och sen är det bara att hoppa på.


   
SvaraCitera

Niklas:
Konsten att ragga är att inte ragga utan bara vara förbannat charmig mot alla så att folk till slut börjar ragga på en själv och sen är det bara att hoppa på.

Tumme upp
Det är en väldigt bra lösning för personer med raggningssvårigheter.


   
SvaraCitera

Palla ragga, tjejer får ragga först annars är det ointressant.


   
SvaraCitera

Armagedon: Det är en väldigt bra lösning för personer med raggningssvårigheter.

Inte alls, skulle jag påstå. De saknar ju uppenbarligen känslan för hur något skall bör utspela sig. 


   
SvaraCitera

inte alls


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte alls, skulle jag påstå. De saknar ju uppenbarligen känslan för hur något skall bör utspela sig. 

Om en tjej är intresserad av en kille, varför ska då inte hon ta initiativ till att ragga? 


   
SvaraCitera

Armagedon:

Om en tjej är intresserad av en kille, varför ska då inte hon ta initiativ till att ragga? 

Det var ej vad den var frågan om. Men för att hon är en fri individ med möjligheten att ta egna beslut. :$ Tycker du kvinnor som är intresserade av män skall vara skyldiga att ragga?


   
SvaraCitera