Aviseringar
Rensa alla

killar, hur bra är ni egentligen på att ragga?


S3ON:

Det var ej vad det var frågan om. Men för att hon är en fri individ med möjligheten att ta egna beslut. :$ Tycker du kvinnor som är intresserade av män skall vara skyldiga att ragga? 

Är någon alls skyldig att ragga? 


   
SvaraCitera

Armagedon:

Är någon alls skyldig att ragga? 

Va?

Jag förstår inte vad du menade med "varför ska då inte hon ta initiativ till att ragga?" Jag tolkade det bokstavligt. Hon ska naturligtvis ingenting, utan gör som hon själv behagar.  


   
SvaraCitera

S3ON:

Va?

Jag förstår inte vad du menade med "varför ska då inte hon ta initiativ till att ragga?" Jag tolkade det bokstavligt. Hon ska naturligtvis ingenting, utan gör som hon själv behagar.  

Jag menade inte ska som i att hon måste. Jag menade mer som att är hon intresserad, varför inte då ta initiativ själv?
Jag tolkade din kommentar som att du anser att det är till fullo männen det hänger på, att ta initiativ till att ragga. 


   
SvaraCitera

Armagedon: Jag tolkade din kommentar som att du anser att det är till fullo männen det hänger på, att ta initiativ till att ragga.

Jasså, knepig tolkning. har ju ej uttryckt någon åsikt, ifrågasatte ditt påstående. 

Det hänger inte på någon part. Den som vill tar initiativet. Sådär ser det ut i samhället. Kvinnor raggar också i stor utsräckning, tro det eller ej! :)) 


   
SvaraCitera

Vad betyder ragga egentligen? Har bara någon klyshig bild av en kille som försöker hälsa på en tjej på krogen. Den killen tänker jag inte vara. Så himla ointressant med tjejer på krogen. Kanske därför att jag inte gillar öl... Men ändå


   
SvaraCitera

giphy.gif


   
SvaraCitera
Bgdck

Alltså, de gånger jag lyckats ragga visste jag inte om att jag raggade xD


   
SvaraCitera

Skämtar, försöker vara charmig och mig själv. Funkade bra förr. Nu har jag legat på latsidan väldigt länge så vet inte hur det skulle gå idag. Träffar (eller träffade blir väl mer korrekt) lite varstans. Via kompisar, skola, internet m.m


   
SvaraCitera

hahahahe: Vad betyder ragga egentligen? Har bara någon klyshig bild av en kille som försöker hälsa på en tjej på krogen. Den killen tänker jag inte vara. Så himla ointressant med tjejer på krogen. Kanske därför att jag inte gillar öl... Men ändå

En kille med karisma och självförtroende kan ragga i en normal miljö, alltså utanför krogen. Det handlar inte om att gå fram och vara sliskig utan snarare artig och charmig. En kille som vågar ta initiativ i en normal situation utstrålar självförtroende vilket är en mycket attraktiv egenskap. Fega killar däremot förlitar sig till krogen för där kan de i förväg domna sina sinnen med alkohol.


   
SvaraCitera