Aviseringar
Rensa alla

Killar: Hur ska en kvinna dofta enligt er?


Ämnesstartare

-Nu menar jag absolut inget snuskigt utan jag snackar typ om parfymer nu, OK? Haha. Tex ska kvinnan bära något sött, kryddigt, blommigt eller fruktigt?

image_6.jpg

image_7.jpg

Jag använder escada och coconut passion. Escada luktar liksom...Blommigt, sött och kryddigt - det är typ en parfym man ska ha på sig när man ska gå på dejt typ, coconut passion luktar kokosnöt och jag älskar söta och fruktiga dofter.Det är typ en sommardoft...
Men hur tycker ni att tjejen ska lukta? Vanilj, lakrits...ny bil? Har faktiskt ingen aning om hur ni tänker angående dofter så...Kommentera gärna! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jasmin och patchouli eller nag champa typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deodorant.


   
SvaraCitera
reben

ingefära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötma på ett naturligt sätt, som i kroppslukt. gillar inte för dominerande lukter. parfymen som jag använder är enkel och bra enligt mig. CK beauty. 


   
SvaraCitera

De ska aldrig lukta Victoria's Secrets olika body mist. Framförallt inte lovespell. Fyfan.

 

Doftar socker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagård.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar hellre livet av mig än bryr mig om d där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en man!

Nejmen skämt åsido hon får väl prova sig fram. Luktar hon gott så luktar hon gott, spelar sen ingen roll vad det är. Kan lukta allt ifrån lakrits till jordgubb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilj går i princip alltid hem och kokos är ett bottennapp för min del.

Annars passar ju olika parfymer på olika människor.


   
SvaraCitera
Kudhos

hahahahahak kryddigt? Jag ska ju inte tillaga henne. Mycket glad Ba "mmmmjaaaa, du behöver lite mer timjan och citronpeppar så kan vi snacka!"

Sålänge hon luktar fräsch utan att lukta som att hon duschar i parfym så är det askalas. 

Stort minus dock, om hon luktar AXE BODY SPRAY.

Dat shit dank.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
hahahahahak kryddigt? Jag ska ju inte tillaga henne. Mycket glad Ba "mmmmjaaaa, du behöver lite mer timjan och citronpeppar så kan vi snacka!"

Sålänge hon luktar fräsch utan att lukta som att hon duschar i parfym så är det askalas. 

Stort minus dock, om hon luktar AXE BODY SPRAY.

Dat shit dank.

Du skämtar va? 🙂 Kryddig menas typ att det luktar starkt, fast inte så pass starkt att det svider 😉 svårt att förklara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d räcker med kläder som doftar sköljmedel Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Naturdiet:

Du skämtar va? 🙂 Kryddig menas typ att det luktar starkt, fast inte så pass starkt att det svider 😉 svårt att förklara...

Näää... Är kannibal..Rodnar Jo klart att jag skämtar. Alla vet att brudar ska kryddas med rosmarin. Duuuh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Fruktigt är ju najs.


   
SvaraCitera