Aviseringar
Rensa alla

Killar - Hur stor är risken att bli dissad?


Ämnesstartare

S3ON:

Jag bryr mig inte ens.. [shake] What ever liksom.. Gött för honom om du är seriös o.s.v.. Go for it bitch!

that's more like it ^^ gillar bara inte att inte bli trodd 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
zIGGE

Blir alltid dissad av Antrax [blush]

Hon är väll, 10 år äldre en mig, eller nåt. Men that dosent stop me[mad]


   
SvaraCitera

Inte en aning faktiskt. Vet inte hurpass kåt jag var när jag var fjorton, tror jag hade blivit intimiderad, fast hade nog gått att förföra. Trodde helt enkelt inte det skulle hända än. Femton var ju gränsen.


   
SvaraCitera

Var säker på att någon redan skulle ha nämnt att det faktiskt är olagligt till att börja med. Så länge han är under 15, är samlag med honom våldtäkt, oavsett om han är med på det eller inte. Eftersom att du är över 18.

Sååååå...I rest my case.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Var säker på att någon redan skulle ha nämnt att det faktiskt är olagligt till att börja med.

har gjort det i den andra tråden med ca likandan diskussion.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

har gjort det i den andra tråden med ca likandan diskussion.

Braaa, men det verkar som att de flesta inte vet det. Eller bryr sig, snarare. [no-no]


   
SvaraCitera

pojkar i den åldern är ganska kåta av sig, så tror ej du blir dissad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Var säker på att någon redan skulle ha nämnt att det faktiskt är olagligt till att börja med. Så länge han är under 15, är samlag med honom våldtäkt, oavsett om han är med på det eller inte. Eftersom att du är över 18.

Sååååå...I rest my case.

Mmm och gissa varför jag ville skippa moralsnacket. Nog vet väl jag att det är olagligt men jag kan ju 'förbereda' honom för den bästa 15-års presenten ever om inte annat [wink]


   
SvaraCitera

mijah:

Mmm och gissa varför jag ville skippa moralsnacket. Nog vet väl jag att det är olagligt men jag kan ju 'förbereda' honom för den bästa 15-års presenten ever om inte annat

Det låter lite (MYCKET) desperat.


   
SvaraCitera

Ta honom på kuken och fråga om du får sova på saken.


   
SvaraCitera

han lär ju inte tacka nej, har ja svårt å tro ialf[confused] men om du nu är 10år äldre så borde ju han ba va ett barn i dina ögon så.... peddo[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Det låter lite (MYCKET) desperat.

Om jag vore desperat hade jag väl tagit honom på en gång, smartass.

Semi:

Ta honom på kuken och fråga om du får sova på saken.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ta mig istället


   
SvaraCitera