Aviseringar
Rensa alla

killar, hur suger vi av er så ni njuter som mest?


Nachac:

Ja, en djävla pretention att vilja ha skönt under sex. Hur vågar man.

Glömde att du var av det könet som vanligen alltid kommer vid sex.

Nachac:

Löjlpotta.

ahmedurå


   
SvaraCitera

isola:

Glömde att du var av det könet som vanligen alltid kommer vid sex.

Att "komma" behöver inte innebära att man har det skönt. Många (ska inte generalisera överdrivet) penisar får utlösning av tillräckligt mycket stimulans, även om denna stimulans inte direkt är angenäm. Är den också snabb, och otålig blir denna utlösning allt annat än intensiv.


   
SvaraCitera

det gör ni inte


   
SvaraCitera

Jag säljer avsugningskurser, för 1000 sPänn Lär jag dig allt om vad som din partner gillar. Pma för mer info!!!!?!


   
SvaraCitera

elverpigen:

Lär jag dig allt om vad som din partner gillar.

Intressant koncept.
Måste ta ragga upp partnern och först luska ut vad denna gillar och sedan lära ut det vidare.
1000 spänn låter jäkligt billigt för så mycket jobb...


   
SvaraCitera

Myksa:

Intressant koncept.Måste ta ragga upp partnern och först luska ut vad denna gillar och sedan lära ut det vidare.1000 spänn låter jäkligt billigt för så mycket jobb...

Shhhh du avslöjar mig nästan[blush]


   
SvaraCitera

Axwell:

börja inte göra kräkljud för att därefter kubba till toan för att spotta ut det.Om tjejen istället sväljer satsen så är det en slags bekräftelse på att hon tycker om en.

Axwell:

utan att uppträda som om hon fått avföring i munnen.

1. sluta se porr, så kanske du slutar känna det behovet då det knappt finns några tjejer att tillfredställa det.
2. det blir kväljmningar av sig självt om man inte är en av tjejena som tycker att det är okej.
jag märkte inte att han hade kommit långt in munnen förrän jag fick akuta avstötningskänslor i halsen.
3. testa själv [cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

så när han ligger där och tittar på dig som har hans kuk i din mun, det enda han kan tänka på är att det är vad han kommer missa om du en dag slutar älska honom[sad]

Meganaw. Har det hänt dig kebubebi? [sad]


   
SvaraCitera

mögelost.


   
SvaraCitera

kebu12:

han kanske känner sig pressad över att du suger av honom för att du älskar honom. så när han ligger där och tittar på dig som har hans kuk i din mun, det enda han kan tänka på är att det är vad han kommer missa om du en dag slutar älska honom[sad]

Måh. [sad] Är det dina tankar...?


   
SvaraCitera

Doubt:

Meganaw. Har det hänt dig kebubebi? [sad]

Aa[sad] Alltså, var ihop med en tjej förut en gång och vi älskade varandra asmycket. Hon sög av mig asskönt och jag lät och stönade jättehögt när hon gjorde det. Men sen en dag så sa hon att hon inte visste om hon älskade mig längre men ville suga av mig för att känna om hon ändå gjorde det. Den avsugningen var asdålig och jag bara låg där tyst och visste att det var slut och att hon aldrig skulle älska mig mer[cry] Nu får jag aldrig mer en bra avsugning[cry]


   
SvaraCitera

ceka92:

Måh. [sad] Är det dina tankar...?

egentligen mammas, men jag lånade dom lite[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

Aa Alltså, var ihop med en tjej förut en gång och vi älskade varandra asmycket. Hon sög av mig asskönt och jag lät och stönade jättehögt när hon gjorde det. Men sen en dag så sa hon att hon inte visste om hon älskade mig längre men ville suga av mig för att känna om hon ändå gjorde det. Den avsugningen var asdålig och jag bara låg där tyst och visste att det var slut och att hon aldrig skulle älska mig mer Nu får jag aldrig mer en bra avsugning

[love][love]

asså, det är så svårt det där. Kärleken och så va!
men love like u never been hurt [cute][love] k? [blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

egentligen mammas, men jag lånade dom lite

hahaahsahashsagsgsgagsha


   
SvaraCitera

renesme:

asså, det är så svårt det där. Kärleken och så va!
men love like u never been hurt [cute][love] k? [blush]

jag vet inte om jag tror på äkta kärlek längre. vågar inte längre lita på det när jag inte kan vara säker på mina avsugningar[sad]


   
SvaraCitera