Aviseringar
Rensa alla

KILLAR ?? HUR TÄNKER NI SVARA NU? 🙂


Ämnesstartare

För så här tänker jag..

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ? [smile]

2. Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ? [smile]

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ? [smile]

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ? [smile]

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ? [smile]


   
Citera

Amore:

Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ?

hade inte pallat

Amore:

2. Vill man verkligen ha tjejen också ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ?

ja [sad]

Amore:

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Svarar du jag kan inte lova något i förväg betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ?

va? [tard]

Amore:

4. Är du intresserad av henne, vem hon är och du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ?

fattar inte

Amore:

4. Är du intresserad av henne, vem hon är och du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ?

Amore:

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ?

a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ? [smile]

Nej, man får ingen helhetsbedömning utan sexet.

2. Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ? [smile]

Ja, om det inte är karriärsavgörande.

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ? [smile]

Korrekt.

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ? [smile]

Korrekt.

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ? [smile]

Ja, delvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feministfitta.


   
SvaraCitera

Amore:

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ?

Det beror väll på, men jag vill inte gifta mig eftersom jag är snål 😛 Okej inte bara därför utan för att jag tycker att äktenskap är överskattat. Skiljsmässor sker med typ 60% av alla som gifter sig. Dessutom tror jag att det kan förändra förhållandet, om man nu inte har känt varandra i typ 2år och ingen är värd att vänta så länge på XD

Amore:

2. Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ?

Antagligen, eller det beror ju på det med. Har någon nära vän blivit alvarligt skadad åker man nog till sjukhuset, men om det bara låter typ "nej kan inte idag eftersom jag ska ha filmkväll med gänget" är han nog inte så intresserad.

Amore:

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ?

Nej, bara det att man ofta är väldigt ensam och om man har turen att träffa någon för en gångs skull så tar man chansen [crazy]

Amore:

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ?

Nej det gör man inte. Pratar man bara sex lär det vara det man är ute efter, är inte det självklart?

Amore:

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ?

Ledande fråga (pass) [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera

Amore:

jag

Det låter som att du har fått dissen ganska fett.

Stackare.

Mitt första halvsympatiska inlägg på Ungdomar.se.

Image

Jisses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amore:

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ? [smile]

Om jag var kille så hade jag inte orkat vänta, jag menar, då känns det ju mer som att man gifter sig pga det och gifta mig vill jag inte göra förrän man blivit riktigt gammal och verkligen vet att den här personen vill jag leva med tills döden skiljer oss åt. [y]

Amore:

2. Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ? [smile]

Ja.

Amore:

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ? [smile]

Varför skulle han inte få hålla på med någon annan? Du skriver att ni inte ens har träffats och det betyder att ni inte kan ha utvecklat några riktiga känslor för varandra.
Men vill man verkligen ha någon så är det rätt så självklart att man inte håller på med någon annan, jag menar vad tjänar man på det?

Amore:

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ? [smile]

Exakt.

Amore:

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ? [smile]

Jag skulle aldrig orkat vara tillsammans med någon som låter familjen påverka hans liv. [confused] Sedan så beror det väl på hur länge personen vill vänta, efter giftermål? Hej då. Tills vi lärt känna varandra bättre? Helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amore:

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ?

Javisst, eftersom jag ändå inte känner någon sexuell njutning.

Amore:

Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ?

I princip.

Amore:

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ?

Ja.

Amore:

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ?

Pratar typ aldrig om sex ändå så.

Amore:

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ?

Ja, det är ju inte helt klanderfritt gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhahaha alltså, här på um finns det INGA blattar. gå fråga på playahead eller nåt.

and btw, he ISSSS playing you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Vill man verkligen ha en tjej för livet kan man vänta med att ha sex tills man gifter sig om hon nu vill det elr hur ?

finns ingen anledning till det öht.

2. Vill man verkligen ha tjejen och ska typ träffa henne för första gången ser man till att man inte är upptagen utan träffar henne snarast , elr hur ?

du menar om man är en stalker och vill ha henne? ja. annars lär man inte verkligen vilja ha en tjej man aldrig träffat.

3. Ni har inte träffats än men sett varandra på kort. Tjejen säger du får inte hålla på med någon i ditt hemland då du ska resa . Du svarar, jag kan inte lova något i förväg då betyder detta att du inte vill ha henne som mest, elr hur ?

finns nog fler faktorer än vem killen vill ha mest.

4. Är du intresserad av henne och vem hon är & du är inte ute efter sex då pratar du inte för det mesta om sex från början, elr hur ?

[tard] okej

5. Hon säger att hon inte vill ha sex med dig utan vill vänta pga av sin egen vilja men också för familjens skull, du svarar det din familj inte vet det lider de inte av , detta tyder på att du skiter i hennes samvete , elr hur ?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera