Aviseringar
Rensa alla

Killar i duschen


Ämnesstartare

Döljer ni killar eran kuk när nu duschar i simhallen/efter idrotten?  Skälv döljer jag den. Gör ni det?


   
Citera

Men vännen varför gör du det?


   
SvaraCitera

jag, som kvinna, dolde alltid min kropp i den miljön, dels för jag var tjock och dels för att jag var pryd. du har ingen skyldighet att dela med dig av din penis, men du har en skyldighet gentemot dig själv att vara trygg i din kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Men vännen varför gör du det?

Inte för att jag skämms över den men känns konstigt när massa andra är i närheten och ser den


   
SvaraCitera

Äh, jag tror inte alla börjar stirra på din petterniklas. De flesta är nog upptagna med sin egen. Varför känns det konstigt? 

123_joe2:

Inte för att jag skämms över den men känns konstigt när massa andra är i närheten och ser den


   
SvaraCitera

Jag är kvinna, men skämdes mycket för min kropp under högstadiet och gymnasiet så valde att inte visa upp mig i omklädningsrum. Tror inte det är något ovanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Äh, jag tror inte alla börjar stirra på din petterniklas. De flesta är nog upptagna med sin egen. Varför känns det konstigt? 

Är nog ba inte van i den situationen 


   
SvaraCitera

mopsen:
jag, som kvinna, dolde alltid min kropp i den miljön, dels för jag var tjock och dels för att jag var pryd. du har ingen skyldighet att dela med dig av din penis, men du har en skyldighet gentemot dig själv att vara trygg i din kropp.

+1


   
SvaraCitera

Ja, jag har kalsingarna på mig. 


   
SvaraCitera

Sjukt vad fega vi är egentligen. Varför skulle någon egentligen bry sig? Jag menar, jag kollar ju inte på andra killars penisar så varför skulle de vilja kolla på min?

Fast jag är döljer med. 


   
SvaraCitera

Jag är smal och slank och har dessvärre inte mycket till muskler men jag minns när jag gick i skolan att jag kände mig lite "uttittad". Likadant är det faktiskt fortfarande idag när jag ex ska gå på puben, krogen eller liknande och alla killar står i rad vid pissrännan och ska pissa tillsammans. Känns inte helt ok. Ändå har jag en relativt normal kuk i slakt tillstånd så det har inget med det att göra. Bara själva upplevelsen att stå och pissa i rad stör mig.


   
SvaraCitera

nej. borde kanske göra pga vill inte göra andra avundsjuka. 

mopsen: jag var tjock

var du det på riktigt eller tyckte du bara det?


   
SvaraCitera

Du kanske är bög.


   
SvaraCitera

iddqd: var du det på riktigt eller tyckte du bara det?

jag var två decimeter kortare och fem kilo tyngre. alltså en och femtio och sextiofem kilogram. så... for realz. 


   
SvaraCitera

jag brukar inte göra  det. på simhallar är det ju massa folk. penisar överallt, varför skulle någon kolla på just min. ingen bryr sig.


   
SvaraCitera