Aviseringar
Rensa alla

Killar i duschen


Är ganska taskig och döljer ingenting. Min kropp är inget ögongodis, men då är det bara att titta eller titta bort1


   
SvaraCitera
penja

Jag har ingen snopp eftersom jag är tjej, men brukar strunta i att försöka dölja nått i simhallsduschar osv. Känns inte lönt. 


   
SvaraCitera

Jag brydde mig ej, inte direkt som att folk bryr sig om min kuk liksom, och om de gör det är det väl kul att man roar någon.


   
SvaraCitera

Nope , känner min klass. Vi har varken bi eller homosexuella i klassen så jag antar att det inte finns nån riktig anledning att dölja det. Vi är alla killar trots allt.


   
SvaraCitera

brukar dölja pga tanterna glor mycket och otrevligt. ni är ju själv  nakna kärringar


   
SvaraCitera

Döljer den inte. Varken skäms eller stoltserar med den. Rätt vanlig balle.

Som jag berättat i en annan tråd så har man haft alla möjliga tävlingar i omklädningsrum genom åren. Snoppmätartävling var ju standard (vann dessvärre aldrig...).
En rolig sak vi höll på med var att ha "Ståndtävling". Den som får stake först vinner...Fast denna tävling var jag aldrig med på (tror jag), tyckte det kändes rätt konstigt. Men hejjade på som en AIK-supporter på ett Derby!

Värt att nämna är att detta skedde i femte klass om jag inte missminner mig. Man har väl växt upp en del 😉
Ser detta som en kul grej. Gött att veta att man är så trygg i sin sexualitet att man kan medverka i dessa tävlingar!
Dock så var det en nu med facit i hand flera år efter, som är bög. Lite ironiskt nu när man tänker tillbaka, men vafan. Vi var unga och det var väl trevligt för honom att få se spektaklet! Skål


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll: Min kropp är inget ögongodis

Icke!Rodnar


   
SvaraCitera

PrinceK: Vi har varken bi eller homosexuella i klassen så jag antar att det inte finns nån riktig anledning att dölja det.

hahahahahahahahahahahahahahajajajajajajajajahahahahahahahahalalololololololol det här är det roligaste jag läst på länge


   
SvaraCitera

amsi:

hahahahahahahahahahahahahahajajajajajajajajahahahahahahahahalalololololololol det här är det roligaste jag läst på länge

ja men det är sant


   
SvaraCitera

PrinceK:

ja men det är sant

knappast


   
SvaraCitera

tror du att alla bögar vill knulla alla killar eller?


   
SvaraCitera

Killar brukar bajsa i duschen Ledsen


   
SvaraCitera

amsi:
tror du att alla bögar vill knulla alla killar eller?

känns dock obehagligt


   
SvaraCitera

sköljde den


   
SvaraCitera

PrinceK:

känns dock obehagligt

varför?


   
SvaraCitera