Aviseringar
Rensa alla

killar kolla hit!


Ämnesstartare

har gjort många trådar nu men iallafall... Undra bara om hur ni killar tycker att en tjej ska se ut i kroppen? asså va där snyggt? stor röv/liten röv ? hehe... glad för svar 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Väntar på instruktioner från Aaron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Väntar på instruktioner från Aaron

?


   
SvaraCitera

Tjenare ah ok. Alla killar tycker ju olika. För mig spelar det ingen roll! Ansiktet och personligheten ska vara det bästa! Å hur kroppen ser ut spelar mig ingen roll!


   
SvaraCitera

Mvh kille 16 bast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornberg:
Tjenare ah ok. Alla killar tycker ju olika. För mig spelar det ingen roll! Ansiktet och personligheten ska vara det bästa! Å hur kroppen ser ut spelar mig ingen roll!

okej 🙂


   
SvaraCitera

mmm;)


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tycker om proportioneliga kroppar.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Väntar på instruktioner från Aaron

Galen


   
SvaraCitera

Vetejvadjagskaheta:

det är en annan umare som har bra koll på sånt här <3


   
SvaraCitera

Vetejvadjagskaheta:
har gjort många trådar nu men iallafall... Undra bara om hur ni killar tycker att en tjej ska se ut i kroppen? asså va där snyggt? stor röv/liten röv ? hehe... glad för svar 🙂

Inte allt för långt och inte allt för kort. Stor fast sexig rumpa, hyffsat stora runda bröst, inte för stora bröstvårtor, smal vältränad mage, smala fina ben och blont långt hår.


   
SvaraCitera

Tornberg: Ansiktet och personligheten ska vara det bästa! Å hur kroppen ser ut spelar mig ingen roll!

det vore mindre ytligt om du brydde dig om kroppen ist för ansiktet : (

jacob97: Inte allt för långt och inte allt för kort. Stor fast sexig rumpa, hyffsat stora runda bröst, inte för stora bröstvårtor, smal vältränad mage, smala fina ben och blont långt hår.

käften


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

käften

Käften själv tjockis.


   
SvaraCitera
Kudhos

1. Alla tycker olika.

2. Alla tycker olika.

3. Alla tycker olika.

4. Var dig själv.


   
SvaraCitera

jacob97:

Inte allt för långt och inte allt för kort. Stor fast sexig rumpa, hyffsat stora runda bröst, inte för stora bröstvårtor, smal vältränad mage, smala fina ben och blont långt hår.

Haha aa...sånna tjejer är inte så lätta att hitta va? 😛 du kommer nog inte hitta drömtjejen på ett bra tag


   
SvaraCitera