Aviseringar
Rensa alla

killar kolla hit!


KILLAR ÄR INGEN HOMOGEN GRUPP


   
SvaraCitera

jacob97
Inte allt för långt och inte allt för kort. Stor fast sexig rumpa, hyffsat stora runda bröst, inte för stora bröstvårtor, smal vältränad mage, smala fina ben och blont långt hår. 

Fan vad lurad du har blivit. 


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
KILLAR ÄR INGEN HOMOGEN GRUPP

IHG 4 evahhh


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Väntar på instruktioner från Aaron

HAhAHhahahaahaa


   
SvaraCitera

jag vill att du ska vara precis som du är, visa att du vill ha mig precis som jag är, och då kommer allt du är vara det jag vill ha


   
SvaraCitera

marsvin kolla hit!!!

heil marsvin_0.png


   
SvaraCitera

stora bröst.


   
SvaraCitera
Satrid

Hatar dessa trådar. Så jävla meningslösa. Jag undrar verkligen vad du sedan gör med vetskapen ifall främlingarna här gillar stora bröst? Går och opererar dina? Nej skärp dig.


   
SvaraCitera

Vad är snyggt ? 

Är klart väldigt individuellt va människor anser om Skönhet  ,

För mig personligen är 'snyggt '' På en Kvinna ska ta det ytligt så är det ..

Ljus hy ej blek till ljusbrun .

Brunett , Ljus blond/vitt , Rödhårig ,

Ngt längre än genomsnittet långa ben , slimmade armar . platt mage och gärna lite synlig midja , och synliga fina kurviga höfter . Brösten gärna mindre . ( Hand stora    får dom plats runt inom  fingertopparna när man knyter ihop dom lite  så är dom NICE !  Och dom  får gärna hänga lite längre ner, inte stå rakt upp som runda bowlingklot usch 🙁 

Insidan kan va snygg med är nog viktigast i slut ändan 🙂 


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Haha aa...sånna tjejer är inte så lätta att hitta va? 😛 du kommer nog inte hitta drömtjejen på ett bra tag

Förhoppningsvis så lyckas man få några av kraven inprickade iallafall. Hyffsat smal, bra röv och hyffsade pattar funkar väl bra det med.


   
SvaraCitera
reben

vfr vill man va ngn som folk gillar ens


   
SvaraCitera
reben

asså för ens utseende ;)))


   
SvaraCitera

Haha okej

jacob97:

Förhoppningsvis så lyckas man få några av kraven inprickade iallafall. Hyffsat smal, bra röv och hyffsade pattar funkar väl bra det med.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Väntar på instruktioner från Aaron

Haha, de har givits nu.


   
SvaraCitera

jag har svaren.


   
SvaraCitera